7 ترند تابستان 2022 جذاب که قبل از پایان فصل باید امتحان کنید!

4 دقیقه مطالعه
استایلی به روز و جذاب با این7 ترند تابستان 2022
به ماه شهریور رسیدیم که به این معنی است که اوج درخشش تابستانی را پشت سر گذاشتیم. با توجه به اینکه چیزی به اتمام فصل نمانده اما تابستان هنوز به پایان نرسیده است. شما هنوز زمان دارید تا داغ ترین ترند تابستان 2022 را امتحان کنید. هنگام انتخاب سبک خود جسور و با اعتماد به نفس باشید و مهم‌تر از همه اینکه خودتان باشید!

ترند تابستان 2022 با صورتی جذاب

در حال حاضر، ترند تابستانی امسال "هر چه روشن تر، بهتر" است و صورتی تند تقریباً به همان اندازه روشن است. این خبر عالی برای علاقمندان به دنیای صورتی است. این سایه برای اولین بار زمانی محبوبیت پیدا کرد که والنتینو آن را به تنها رنگ در فشن شوی خودش تبدیل کرد و تقریباً همه افراد مشهور از آن زمان آن را پوشیدند! به لطف مجموعه Pink PP والنتینو و روند مداوم Barbiecore، صورتی داغ تابستان امسال جزو ترند تابستانی پرطرفدار 2022 است.

ترند تابستانی 2022 با صورتی جذاب

آنه هاتاوی، آریانا دبوز،فلورانس پوگ در فشن شوی والنتینیو در میلان سرتا پا صورتی بودند و دوآ لیپا نیز برای تور کنسرت خود از این ترند استفاده کرد. می توانید این ترند تابستانی را تک رنگ بپوشید و یا روی یک بخش از استایل خود سرمایه گذاری کنید تا جذاب و به روز باشید.

با انتشار عکس های مارگو رابی و رایان گاسلینگ با استایل صورتی در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم باربی، پیش‌بینی می شود که رنگ‌های روشن تا پاییز ماندگار هستند. اما تابستان قطعا بهترین زمان برای پوشیدن آن‌هاست.

ترند تابستانی 2022 با صورتی جذاب

کیف حصیری یا بافتنی

قبلا از کیف های حصیری به عنوان کیف ساحلی استفاده می‌شد اما کیف ساحلی این روزها کوچک شدند. طراحانی مانند Loewe، Balenciaga و Prada نسخه‌های کوچکی از کیف های حصیری را تولید کردند که یک نوع کیف دستی قابل حمل محسوب می‌شوند.

کیف حصیری یا بافتنی

شکل ظاهری این کیف ها برای تابستان عالی است و می‌تواند یک روش خوب برای ایجاد حال و هوای ساحلی به زندگی روزمره شما باشد. این ترند تابستان 2022 را می‌توانید در طرح‌های رنگی و یا به رنگ‌های کلاسیک خنثی انتخاب کنید.

پر در ترند تابستان 2022

در مراسم مد امسال به خصوص کالکشن والنتینیو در میلان، استفاده از پَر در لباس ها از تبدیل آن‌ها به ترند تابستان 2022 خبر می‌داد. به عنوان مثال یک لباس کوتاه پشمی و یا لباس ساده با آستین‌های پر استایل جذابی را برای شما ایجاد می‌کند. استایل پر در استایل مت گالا کندال جنر قبلا مورد توجه زیادی قرار گرفت و امسال نیز همچنان ترند است.

پر در ترند تابستانه 2022

پر در ترند تابستانه 2022

ترند تابستان 2022 با لباس بلند

لباس‌های ساتن اسلیپ (Slip Dress) و یا پیراهن ساحلی بهترین ظاهر برای یک دورهمی آخر شب است. پیراهن بلند در نوع ساتن و یا ساحلی نه تنها جذاب است، بلکه تنوع بالایی دارد و می‌توانید در رنگ‌های روشن آن را بپوشید. همچنین با پوشیدن این لباس‌ها به تنهایی و یا با کت می توانید استایل ترند تابستان جذابی داشته باشید. 

لباس‌های ساتن اسلیپ (Slip Dress) و یا پیراهن ساحلی

صندل و کفش لا انگشتی

اگر دمپایی لا انگشتی را برای ساحل یا استخر می‌پوشید باید در استایل خودتان تجدید نظر کنید. صندل های بند دار در این فصل ارتقاء چشمگیری پیدا کردند و به صورت چرم و با پاشنه بلند طراحی شدند. این ترند تابستانه بدلیل راحتی طرفدار زیادی بین چهره های معروف دارد. کتی هولمز تابستان امسال در نیویورک، کفش‌های پاشنه‌دار بنددار کریستین سیریانو را پوشید. ال فانینگ نیز با کفش پاشنه دار لاانگشتی وارد جشنواره فیلم کن شد. در همین مراسم، جاستین اسکای، خواننده، یک دمپایی‌ با ظاهری درشت و خنک‌تر از استاندارد را پوشید.

صندل و کفش لا انگشتی

بازگشت Jorts در استایل تابستان 2022

شورت جین در دهه‌های 80 و 90 یکی از پرکاربرد ترین استایل ها بود و همچنان یکی از اصلی ترین محصولات آمریکا باقی مانده است. محصول جدید شورت جین در این تابستان قطعا بلندتر و ساده‌تر است.

بازگشت Jorts-ترند تابستان 2022

زنجیر بدن Body Chain

بی شک یکی از جذاب ترین ترندهای تابستان 2022 در بخش اکسسوری، زنجیر بدن است. یک زنجیر بدن ظاهر و لوازم جانبی شما را به سطح بالایی از فشن ارتقا می دهد. زنجیر بدن با یک تاپ کوتاه یا روی شلوار جین گشاد در تابستان عالی به نظر می‌رسد. نمی‌توان گفت این ترند در تمام طول سال باقی خواهد ماند، به این دلیل که استفاده از آن روی یک پلیور پشمی ضخیم قطعا سخت است.

زنجیر بدن body chain

پیشنهاد می‌کنیم این ترند تابستانه را قبل از آمدن پاییز حتما امتحان کنید. این 7مورد یکی از پرطرفدارترین استایل تابستان 2022 بودند که در مجله مد و فشن ژومنت برای شما جمع آوری کردیم. اگر این موارد با سلیقۀ شما جور در نمی‌آید پیشنهاد می‌کنیم استایل تابستانه دخترانه را مطالعه کنید تا ترند مورد علاقه‌تان را پیدا کنید.