۱۰ تا از بهترین لحظات مد سلطنتی دوشس مگان ساسکس

7 دقیقه مطالعه
مد سلطنتی دوشس مگان ساسکس
مگان مارکل، ملقب به دوشس ساسکس؛ همسر پرنس هری در مدت حضورش در خوانواده سلطنتی مانند مادر همسرش پرنسس دایانا یک عضو بی دردسر برای خونواده سلطنتی نیست و بحث ها و جنجال های زیادی در خوانواده سلطنتی بپا کرده است. بحث برانگیزترین این جنجال ها درباره استایل های مگان است. در این مقاله ۱۰ تا از بحث برانگیز ترین استایل مگان مارکل را بررسی میکنیم.


سبک و استایل جنجالی دوشس مگان ساسکس

جشن پلاتینیوم و جشن 70 سالگی ملکه انگلیس بهانه ای بود برای حضور دوبارۀ مگان مارکل در بریتانیا. این اولین سفر خوانوادگی دوک و دوشس ساسکس بود بعد از این که انگلستان را برای شروع زندگی جدید در کالیفرنیا ترک کردند. مگان و هری به همراه دخترشان، لیلیبیت دیانا و پسرشان، آرچی هریسون، تعطیلات اخر هفته خود را به انگلستان پرواز کردند. جشن تولد یک سالگی لیلیبیت، نوه ملکه، مصادف با این جشن بود که این روز را به افتخار اولین نوه ملکه نامگذاری کردند.

این روز ها استایل مگان منعکس کننده زندگی و سبک زندگی او در لس آنجلس است. در یک نگاه اجمالی به استایل مگان همه توجه ها به سبک جسورانه اوست. درست مثل پاهای برهنه مگان در لباس ماکسی از کارولینا هررا در محوطه املاک خوانواده مونته سیتو که بسیار جسورانه بود. یا با استایل (مد آینده) که به شخصیت جسور مگان میخورد و دقیقا مگان در لس آنجلس به سبک و استایل خود لباس می پوشد. اما با بازگشت مگان به بریتانیا برای جشن های سلطنتی شاهد بازشگت استایل او به سبک رسمی Givenchy و لباس های روز امیلیا ویکسند در طول اقامت آن در بریتانیا هستیم.

10 چهره به یاد ماندنی در مد سلطنتی دوشس مگان ساسکس 

وقتی که ستاره ای متولد میشود

مگان مارکل، ستاره سریال Suits، در سپتامبر 2017 در مسابقات Invictus Games در تورنتو برای اولین بار در کنار دوست پسرش پرنس هری در انظار عمومی به عنوان یک زوج حضور پیدا کرد. مگان در آن زمان می‌دانست خودش، زندگیش، مخصوصا استایلش مورد توجه جهانیان است. او با جسارت و بدون هیچ هراسی سبک و سیاق خود را به دنیا ارائه کرد. او در این مسابقات به همراه یک پیراهن مردانه از میشا نو نو، یک جین اسکینی به همراه کفش های تخت به رنگ کاراملی از برند Everlane در این مسابقات حاضر شد. در اینجا شما دید جدیدی از استایل عروس سلطنتی بریتانیا می‌بینید. ساده و در عین حال جذاب و بسیار جنجالی.

مد سلطنتی دوشس مگان ساسکس

مد سلطنتی دوشس مگان ساسکس به شکل رسمی اما مدرن

در بین تمام طراحان خبره دنیا طراح مورد علاقه مگان، امیلیا ویکستد طراح دورگه انگلیسی نیوزیلندی به یکی از طراحان رسمی لباس و استایل مگان تبدیل شده است. یک ماه قبل از ازدواج مگان و پرنس هری در آوریل 2018، مگان با کت و دامن مشکی رنگ جذاب و شیکی از برند ویکستد در مراسم روز Anzac در کلیسای وست مینستر شرکت کرد. این استایل او بسیار غیر منتظره بود. مگان با این استایل بسیار شیک، در حضور فضای سلطنتی در کنار پرنس هری، یک مانور بسیار شکوهمندانه داشت.

مد سلطنتی مگان مارکل

دوخت سفارشی و جسورانه

سه ماه پس از اعلام نامزدی مگان مارکل و پرنس هری در اخبار جهانی، موضوع بحث برانگیز این بود که این دختر جسور آمریکایی قصد ندارد سبک شخصی خود را با وارد شدن به خانواده سلطنتی بریتاینا کنار بگذارد. مگان با همراهی نامزدش پرنس هری در مراسم جوایز Endeavour Fund شرکت کرد. این اولین رویداد نیمه رسمی این زوج در کانون توجه دنیا بود. مگان یک تاکسیدوی زیبا از کارهای زیبای الکساندر مک کوئین بجای یک لباس همیشگی بانوان سللطنتی که کت و دامن هست انتخاب کرد. او با کفش های پاشنه رکابی استایل خود را تکمیل کرد.

لباس دوشس مگان ساسکس

لباسی که مناسب روز درست شده

یک ماه قبل از عروسی سلطنتی مگان و پرنس هری، دوشس مگان ساسکس با لباس مشکی شاین زیبایی از برند هوگو باس که یک کمربند بر روی آن بود بار دیگر دنیای مد را میخکوب کرد. این یک استایل بسیار متواضعانه بود که در عین رسمی بودن نمی شد آن را یک لباس تکراری و کسل کننده دانست. مگان ظاهر خود را با اکسسوری و ست زیبای کیف و کفش نود هماهنگ کرد. این شاید بهترین نمونه ثبت شده از امضای او از استایل خود بود.

لباسی-که-مناسب-روز-درست-شده

اعتماد بنفس او به رنگ ها

دو ماه پس از این که مگان با لباسی از Givenchy که الهام گرفته از لباس زیبای آدری هیپورن بود ظاهر شد مورد توجه دیدگان میلیون ها نفر قرار گرفت. او تصمیم داشت که برای لباس جدید خود، یک طراح اهل ایالات متحده آمریکا را انتخاب کند. انتخاب این طراح او را در کانون توجه ها قرار داد. دوشس جدید بریتانیایی برای شرکت در مراسم پذیرایی در خانه مارلبرو با ماکسی زیبایی به رنگ زرد از برند Brandon Maxwell که این رنگ جلوه زیبایی به رنگ پوست برنز مگان داده بود، در مراسم شرکت کرد. از آن زمان این ملکه جدید با اعتماد بنفس به رنگ ها بسیار مشهور شد و استفاده او از رنگ ها بدون ترس مورد توجه دنیا قرار گرفته است. که بدون شک مورد تایید همه است.

اعتماد-بنفس-او-به-رنگ-ها

یک لباس کامل زنانه (A Perfect LBD) در مد سلطنتی دوشس مگان ساسکس

در جولای 2018، در اوایل ازدواج مگان و هری، در اولین سفرشان به ایرلند، مگان با ماکسی مشکی زیبایی که یک کمربند با پانچ های طلایی بر رویه آن داشت از برند امیلیا ویکستد و با کفش های پاشنه بلند از برند آکوازورا و یک کیف کلاچ Givenchy در آنجا حاضر شد. این استایل مگان به نوبه خودش که بسیار جاودانه و معاصر است یک انتخاب عالی برای این دوشس مدرن بود.

یک-لباس-کامل-زنانه-( A perfect LBD )

مخمل جوهری رنگ Givenchy

در مراسم جوایز مد 2018 مگان بر روی صحنه بسیار غافلگیر کننده حاضر شد. در این حد که عوامل پشت صحنه و استایلیست ها که از قبل او را دیده بودند باز هم شگفت زده شدند. بر روی صحنه مگان جایزه بهترین طراح سال بریتانیا را به طراح لباس عروسش کلر وایت کلر اهدا کرد. در آن زمان مگان اولین فرزندش را باردار بود. او با لباس مخملی جوهری رنگ مشکی که سفارشی برای مگان بود از برند Givenchy که هماهنگ با مانیکور های جوهری رنگش بود در این مراسم شرکت کرد که بسیار درخشنده و با شکوه بنظر می رسید.

مخمل-جوهری-رنگ-Givenchy

یک لباس مناسب آینده

وقتی صحبت از لحظات خاطره انگیز می شود ناخودآگاه یکی از بهترین لحظات خاطره انگیز مگان و پرنس هری در ذهن ها تداعی می شود. زمانی که پرنس هری و مگان در زیر باران در حال خارج شدن از مراسم جوایز Endeavor Fund بودند. وقایع آن شب بسیار خاطره انگیز و خبر ساز شد. این رویداد اولین حضور آن ها در کنار هم بعد از نامزدی رسمی بود قبل از این که تصمیم بگیرند که از سلطنت بریتانیا کناره گیری کنند. در آن شب دوشس مگان با یک لباس آبی بسیار خیره کننده و زیبا از برند ویکتوریا بکهام و مدل موهای ساده اما زیبای او که یک دم اسبی زیبا بود و رنگ لب های جذاب، یک حس شادی و اعتماد بنفس را از مگان به تصویر می کشید.

یک -لباس -مناسب -آینده

لباسی به زیبایی آواز قو

برای مراسم روز مشترک المنافع که در کلیسای وست مینستر برگزار می شد. مگان یک لباس سبز رنگ بسیار زیبا از امیلیا ویکستد به تن داشت. او همراه این لباس کلاهی هم رنگ انتخاب کرد و شنل زیبای رویه شانه هایش با استایلش بسیار هماهنگ بود. این آخرین روز های مگان و پرنس هری در خانواده سلطنتی قبل از (مگزیت) آن ها که در 31 مارچ 2020 بود. مگان قبل از این که خودش و خوانواده اش به لس آنجلس برای یک زندگی جدید نقل مکان کنند، با یک لباس زیبای رسمی در کنار همسرش نمایان شد و این استایل را با شوق پذیرفت.

لباسی-به-زیبای-آواز-قو

در این مقاله کوتاه سعی کردیم نگاهی مختصر به بهترین استایل های مد سلطنتی دوشس مگان ساسکس داشته باشیم. شما تا چه اندازه با دوشس معروف بریتانیا آشنایی دارید؟ نظرتان در مورد استایل های جنجالی این بانوی با جسارت بریتانیا چیست؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. مجله اینترنتی مد و فشن ژومنت سعی دارد بهترین و به روز ترین مطالب مد و فشن را با شما به اشتراک بگذارد و شما را با چهره های مطرح این صنعت بزرگ آشنا کند. پس اگر پیگیر اخبار دنیای فشن هستید عضویت در سایت ما را فراموش نکنید!