استایل های زندایا ملکه ی فرش قرمز

10 دقیقه مطالعه
استایل زندایا

اگر به مد و فشن علاقه داشته باشید حتما اسم زندایا را شنیده و یا در سایت های مد و فشن دیده‌اید. زندایا کلمن خواننده و بازیگر برنده جایزه امی یکی از برجسته‌ترین و تاثیرگذارترین نام‌ها در صنعت سرگرمی امروزی است. در این مطلب مجله مد و فشن ژومنت استایل های زندایا، بازیگر خلاق هالیوود را با هم بررسی می‌کنیم.



درباره زندایا

زندایا کلمن (Zendaya Maree Stoermer Coleman) در ۱ سپتامبر ۱۹۹۶ در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و بزرگ شد. او بیشترین وقت دوران کودکی اش را در تئاتر محلی که مادرش در آن کار می کرد گذراند؛ و می توان گفت که با نمایش بزرگ شده است. زندایا کار خود را به عنوان یک بازیگر در شبکه ی دیزنی در سال 2009 در سریال Shake it up شروع کرد. این سریال بسیار موفق بود و در سه فصل نیز ادامه داشت. همچنین او در سریال K.C Undercover برای سه فصل حضور داشت و به تولید این سریال نیز کمک کرد.

زندیا با بازی در فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" در سال 2017 کاری از جان واتس به شهرت رسید. او همچنین در دو مجموعه ی بعدی مرد عنکبوتی نیز حضور داشت. او با بازی در نقش Rue در فیلم  "Euphoria"برنده ی جایزه ی امی در سال 2020 شد و همین زندایا را به جوان ترین برنده ی زن جایزه ی امی برای بازیگر نقش اول زن در ژانر درام تبدیل کرد. خارج از بازیگری، کلمن یک نماد مد پیشرو به حساب می آید. او در بهار 2019 اولین همکاری مد خود را با Tommy Hilfiger با عنوان Tommy X Zendaya  .آغاز کرد

زندایاxتامی

xتامی

زندایا در سال 2021، جایزه نماد مد را دریافت کرد و جوانترین دریافت کننده این جایزه در تاریخ شد. در حال حاضر او چهره سه برند معروف Bulgari ،Valentino و Lancome است.

استایل زندایا bulgari

valentino

lancome

استایل زندایا valentino

او بخاطر فن بیان و استایل های خاصش به شهرت زیادی رسیده است و در اینستاگرام بیش از 1۶0 میلیون فالوور دارد. او همچنین وب سایت خودش (Zendaya) را راه اندازی کرده است که در آن اخبار فیلم ها و استایل خودش را به اشتراک می گذارد.

استایل زندایا در فرش قرمز

استایل های زندیا کلمن در فرش قرمز بسیار خاص است و همیشه مورد توجه سایت های مد و فشن قرار می گیرد. به گونه ایی که به او لقب ملکه ی فرش قرمز را دادند. در این بخش از مقاله به بررسی استایل او در فرش قرمز برای بازی در فیلم آخرش می پردازیم.

زندایا همیشه در مورد تطابق لباس خود با موضوع فیلم نابغه است. به طوری که در طول 12 ماه گذشته، در هر اکران فرش قرمز استایلش را با موضوع فیلم هماهنگ کرده است. از سری مرد عنکبوتی گرفته تا فیلم Dune. او اولین بار این هماهنگی را در سال 2019 برای اکران قسمت دوم مرد عنکبوتی دور از خانه انجام داد.

استایل خاص زندایا

زندایا هنرپیشه مشهور در اولین اکران فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در لس آنجلس با استایل های بسیار جذابی شرکت کرد. همانطور که گفتیم، استایل زندایا در فرش قرمز معمولاً بر اساس فیلم های اوست. در این اکران، او یک لباس بلند والنتینو با الهام از تارهای مرد عنکبوتی بر تن داشت. او همچنین با استفاده از اکسسوری هایی از جواهرات بولگاری و با کفش های پاشنه بلند کریستین لوبوتین براق استایل بسیار چشم نوازی ایجاد کرد.

زندایا مردعنکبوتی 

زندیا بار دیگر در مراسم اهدای جوایز ورزشی توپ طلای 2021 در صحنه بسیار جذاب ظاهر شد. او با پوشیدن یک لباس مشکی زیبا توجه دیگران را به خود جلب کرد. طراح این لباس مدیر روبرتو کاوالی یعنی Fausto Puglisi است. قسمت جلوی لباس، بسیار ساده بود و از نمای روبرو یک لباس مجلسی مشکی ساده به نظر می رسید، اما پشت آن فلز طلایی کار شده که با الهام از بازوهای فلزی دکتر اختاپوس از مرد عنکبوتی است.

Zendaya

زندایا که مخاطب خود را عادت داده که با پوشش های جذاب در مراسم های مختلف حضور پیدا کند، این بار و در مراسم ۱۰۰ فرد تاثیر گذار سال ۲۰۲۲ با یک استایل وینتیج و لباسی از برند Bob Mackie در این مراسم درخشید.

زندایا در مراسم ۱۰۰ فرد تاثیرگذار

ملکه فرش قرمز، در مراسم اسکار ۲۰۲۲ با لباس ۲ تکه زیبایی از برند Valentino حضور پیدا کرد. با وجود این که از دید منتقدان لباس امسال او همانند لباس های سال های گذشته او، همه را مجذوب نکرد اما بنظر من او همچنان درخشید و تاثیری که باید را از خود بر جای گذاشت.

زندایا در اسکار ۲۰۲۲

در ادامه نیز زندیا به برند خود وفادار بود و در مراسم خیریه بعد از اسکار ۲۰۲۲ نیز با کت و شلوار مشکی و پیراهن سرخابی و یک استایل شیک شرکت کرد.

زندایا در مراسم خیریه اسکار ۲۰۲۲

زندایا کلمن ستاره فرش قرمزها در مراسم Emmy Awards 2022 هم دست بردار برند Valentino نبود و با استایل جذابش جوایز را درو کرد.

زندایا با استایل مینیمال کت و شلوار طوسی رنگ در فتوکال فصل دوم سریال پرطرفدار Euphoria تعجب همگان را برانگیخت.

تنوع و خلاقیت در انتخاب لباس

او همچنین برای اکران تازه ترین قسمت مرد عنکبوتی در لندن به همراه تام هالند، با کت بلند خاکستری و جوراب مشکی ظاهر شد. اما نکته ی قابل توجه تزئین به سبک تارهای عنکبوت روی کت و جوراب بود. همچنین گوشواره های تارهای عنکبوتی، زندایا با رنگ و طرح لباس کاملا هماهنگ بود و ظاهرش را دو چندان جذاب کرده بود.

زندایا و تام هالند

دیگر فیلم ها

زندیا در اولین نمایش فیلم Dune در فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز با یک لباس چرمی بلند به رنگ کاراملی شرکت کرد. این رنگ خاص لباس به تکمیل رنگ پوست او کمک کرد. این لباس شب بدون آستین یقه‌ گرد، که جزییات آن بیشتر چین های لباس در دور کمرش بود، چاک بلندی داشت که از بالای ران زندایا شروع می‌ شد. او قسمت میانی موهایش را مجعد و سبک موی خیس قرار داده بود. اکسسوری استایل زندایا زمرد سبز جذاب از برند bulgari بود.

اکران فیلم dune

مراسم اکران فیلمdune

همچنین زندایا برای اکران فیلم Dune در لندن یک لباس بلند سفید پولک دار پوشید که جواهرات bulgari ظاهر او را تکمیل کرد.

زندایا-اکران فیلم dune

اگر بخواهیم در مورد هماهنگی استایل زندایا برای اکران فیلم لایو اکشن Space Jam صحبت کنیم، لباس و استایل زندایا یادآور سبک شخصیت لولا بانی بود. که لولا در فیلم همیشه با لباس های رنگ روشن و موهای دم اسبی بلند بود. به طور کلی، این لباس با پالتی از رنگ های شاد و پر جنب و جوش، با شخصیت لولا که زندایا آن را دوبله کرده بسیار هماهنگ بود. لباس او یک ژاکت ابریشمی آستین بلند و یک شورت کوتاه از برند ایتالیایی Moschino بود.

زندایا-اکران فیلم space jam

استایل خیابانی زندایا

ستاره جلد ماه ژوئن Vogue، کاملا می داند که برای هر موقعیتی چگونه لباس بپوشد. با کمک لا روچ استایلیستی که برای مدت طولانی با او همکاری داشته، او توانسته اطلاعاتش درمورد مد و فشن را ارتقا بدهد و نحوه ی لباس پوشیدن در روز و شب را یاد بگیرد. و دستی بر هنر استایل کردن داشته باشد. زندایا چه برای یک روز شلوغ پر از جلسات کاری آماده شود و چه برای یک شب بیرون رفتن با دوستانش به طور مداوم لباس پوشیدن روزمره خود را ساده و مدرن انتخاب می کند.

زندایا-استایل خیابانی

زندایا ثابت کرده است که می‌تواند ظاهری با زرق و برق کامل را به روشی تکان‌دهنده و بدون دردسر داشته باشد. به عنوان مثال او یک کت طلایی جوزپه دی مورابیتو را همراه با کفش پاشنه بلند طلایی و یک کیف طلایی تزئین شده پوشید و همچنان یک استایل جذاب را داشت.

استایل خیابانی زندایا

همانطور که گفتیم اکثر انتخاب های او ساده و مدرن هستند. می توان گفت او بیشتر از استایل مونوکروم استفاده می کند. این سبک انتخاب را در سبک لباس پوشیدن او در فرش قرمز و یا مراسم های دیگر هم می توان فهمید. 

زندایا مونوکروم

زندایا مونوکروم 2

زندایا مونوکروم 3

اوت فیت زندایا با لباس ولنتینو

استایل خیابانی زندایا ۲۰۲۲

استایل زندایا برای تماشای مسابقات تنیس اوپن

زندایا در هفته مد پاریس

استایل زندیا در مت گالا

این نماد معتبر مد در مجموع تنها پنچ بار در این مراسم شرکت کرد. اما او در حال حاضر به یکی از کسانی که انتظار بیشتری می رود در این مراسم دعوت شود، تبدیل شده است. در سال 2021 پس از یک سال وقفه به دلیل فراگیری کووید 19 اعلام کرد که در این مراسم شرکت نخواهد کرد. البته زندایا کلمن مشغول فیلم برداری فصل دوم سریال Euphoria بود و یک بهانه ی موجه نیز داشت. اما طرفداران او از این موضوع بسیار ناراحت شدند.

متاسفانه زندایا به دلیل کار در Met Gala 2022 نیز غایب بود. او فقط چند هفته قبل از شروع مراسم طرفداران خود را از این موضوع باخبر کرد: "دخترتان باید کار کند و چند فیلم بسازد." البته طرفداران اکثرا فکر می کردند که او شوخی می کند و در نهایت در این مراسم شرکت می کند.

بهتر است تا زمانی که او دوباره به این مراسم بر می گردد تمام استایل های قبلی او را به ترتیب سال هایی که شرکت کرده مرور کنیم. البته اگر علاقه ی بیشتری به دیدن جزئیات مراسم و لباس های زندایا دارید می توانید به (teenVouge) مراجعه کنید.

زندایا مت گالا

استایل زندایای در مت گالا 2015

اولین مراسمی که زندایا شرکت کرد در سال 2015 بود. موضوع این مراسم"چین: از طریق شیشه ای" بود. همان سالی که ریحانا لباس زرد Guo Pei را بر تن داشت و حسابی سر و صدا کرد. او یک لباس کوتاه قرمز و مشکی که دامنش دنباله ی بلندی داشت را از برند Fausto Puglisi به تن کرد. نقش های مختلفی از خورشید بر روی دامن او وجود داشت. او همچنین از اکسسوری هایی با طرح خورشید در استایلش استفاده کرد که هماهنگی بین طرح لباسش و آن ها را دو چندان کرد.

زندایا-مت گالا2015

زندایا-مت گالا2015

استایل زندایا در مت گالا 2016

موضوع مراسم "Manus x Machina: مد در عصر فناوری" بود. او با یک استایل غیر قابل تشخیص به پله های مت گالا رسید. موهای خود را به سبک کاسه ایی و گرد کوتاه کرده بود و آرایش غلیظی داشت. اما لباس شب طلایی و اکسسوری زیبای زندایا که توسط مایکل کورس طراحی شده استایل او را در عین سادگی بسیار شیک کرده بود.

زندایا-مت گالا2016

استایل زندایا در مت گالا 2017

تم مراسم Comme des Garçons: Art of the In-Between به احترام به طراح ژاپنی ری کاواکوبو بود. در این مراسم با لباس رنگارنگ و چشمگیر زندایا شاهد جذاب ترین ظاهرش تا به امروز بودیم. بطور کلی می توان گقت که از سبک مدل موی او گرفته تا آرایش ساده و رژ لب قرمزش واقعا خیره کننده به نظر می رسید.

زندایا-مت گالا2017

مت گالا 2018 

ظاهر او در این مراسم به ظاهر ژاندارک (Joan of Arc) قهرمان ملی فرانسه معروف است. در این مراسم شروع جایگاه او به عنوان نماد مد بود. او با مدل موی باب به رنگ قهوه ایی مایل به قرمز (با چتری کوتاه) و یک لباس زره پوش از برند ورساچه نه تنها به تم مت گالا "جسم های آسمانی: مد و تخیل کاتولیک" احترام گذاشت بلکه در این مراسم عالی نیز به نظر می رسید.

زندایا-مت گالا2018

مت گالا 2019

آخرین حضور او در مت گالا در همین سال بود. موضوع مراسم به تصویر کشیدن "کمپ: یادداشت هایی در مورد مد" بود. زندایا در نقش سیندرلا با استالیست قدیمی اش لاروچ به عنوان پدرخوانده اش بر روی فرش صورتی قدم گذاشت. قسمت جالب استایل زندایا کلمن لباسش از برند تامی هیلفیگر بود که هنگام تبدیل روشن شد، و حتی کفش شیشه ای خودش را پشت سر در پله ها جا گذاشت. برای اطلاع از جزئیات این مراسم می توانید مقاله مت گالا 2019 ما را بخوانید.

زندایا-مت گالا2019

مراسم SAG AWARDS 2023

در حال حاضر آخرین حضور زندایا در یک مراسم را می‌توان حضور او با لباس کوتور ولنتینو در مراسم SAG در سال ۲۰۲۳ است. جایی که او واقعا درخشید و لباسی صورتی رنگ که گل هایی با همین رنگ از بالا به پایین روی آن قرار داشت. او در این مراسم از جواهرات بولگاری استفاده کرد و نکته جالب این است که آرایش او، یکی از آرایش های مینیمال و جذاب این مراسم بود.(مژه ها را دریابید)

شما در مورد استایل زندایا و فیلم های او چه دیدگاهی دارید؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید!