کالکشن ریزورت ۲۰۲۴ کریستین دیور

2 دقیقه مطالعه
کالکشن ریزورت ۲۰۲۴ کریستین دیور

ماریا گرازیا چیوری این بار قصیده‌های دیور را روی دیوارهای ساختمان زیبایی در مکزیکو سیتی کشیده بود. در ۲۱ می ۲۰۲۳ در شبی بارانی نمایش زیبایی را بوجود آورد. پیراهن‌های زیبا به همراه دامن‌های چین دار بلند و لباس‌هایی که گاه‌گاهی ما را به یاد لباس‌های فیلم‌های کلاسیک انگلیسی می‌انداخت. در این نمایش نگاه ویژه‌ای به اکسسوری‌ها شده بود. مثل گردنبندهای رشته‌ای طلا یا سگک‌های کمربند نقره‌ای سنگین با نقوش پروانه ( که در این فشن شو پروانه یک نماد بصری ثابت بود). با ما همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر کالکشن ریزورت 2024 کریستین دیور در تابستان امسال!


مکزیک کشور مورد علاقه چیوریِ دیور

مکزیک کشوری است که چیوری سالهاست که از آن به عنوان یکی از کشورهای مورد علاقه‌اش یاد می‌کند. باید از انتخاب لوکیشن نمایش کالکشن‌های جدید دیور توسط چیوری فهمید که او به چه اندازه به کشورهایی با این سبک زندگی علاقه‌مند است. فشن شو 2023 دیور کروز در اسپانیا و در شهر اندلس در یک مکان سنتی به نمایش درآمد. اگر از چیوری بدانید، متوجه می‌شوید که او به شدت به چرایی انتخاب محل برگذاری فشن‌شو دقت می‌کند. و دلیل انتخاب مکزیک نیز اصالت این کشور و طبیعت آن است. او عادت دارد که ارتباطی بین زادگاهش ایتالیا و کشورهای دیگر پیدا کند. و روش این کار را استفاده از اشکال ساده مربع، دایره و مستطیل می‌داند.

نمایش کالکشن ریزورت دیور در مکزیک

استفاده از اشکال هندسی در کالکشن ریزورت ۲۰۲۴ دیور

استفاده از هندسه ساده برای طراحی تونیک‌ها و دامن‌ها یک نکته آموزشی جالب در فشن‌شوها و کالکشن‌های جدید این برند است.

کالکشن ریزورت ۲۰۲۴ دیور

پروانه نماد کالکشن ریزورت ۲۰۲۴ دیور

همانطور که قبل‌تر گفته شد، در این فشن‌شو ریزورت ۲۰۲۴ دیور از پروانه بعنوان یک نماد بصری ثابت استفاده شد. بطوری که از این نماد در گردنبندها‌، کیف‌های دستی، انگشتر‌، عینک، دستبند و کمربند استفاده شده بود.

اکسسوری های پروانه‌ای دیور

کالکشن ریزورت ۲۰۲۴ دیور

خب حالا که اندکی از ارائه این نمایش متوجه شدیم، وقت آن است که عکس های کالکشن ریزورت ۲۰۲۴ کریستین دیور را در قسمت گالری تصاویر این برند مشاهده کنیم. با ثبت نام در مجله اینترنتی ژومنت عکس‌های این کالکشن را بطور کامل ببینید.

در این کالکشن چه مواردی جلب توجه می‌کرد؟ نظرات خود را با ما در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

گالری تصاویر