برای پوشیدن کت‌های پیله‌ای LOEWE آماده شوید

3 دقیقه مطالعه
کالکشن بهار ۲۰۲۴ لویی وی

در کالکشن جدید برند Loewe که در هفته مد پاریس برگذار شد لباس‌هایی برای بهار و تابستان ۲۰۲۴ ارائه شد. که در این بین بافت‌های بهاره خیلی جلب توجه می‌کرد. جاناتان اندرسون طراح این برند که عقیده دارد باید چیزهای معمولی را عجیب طراحی کند، در این امر برای این کالکشن هم بسیار موفق بود. بافت‌های پیله‌ای و در کل لباس‌های بافتنی که به‌نظر ترند جدیدی از مد و فشن محسوب می‌شوند، در این کالکشن به تمام بینندگانش چشمک می‌زدند.


تاریخچه برند لویی وی

برند لویی وی توسط "Enrique Roessberg Loewe"، صنعتگر آلمانی در اسپانیا شروع به‌کار کرد. انریکه با عشقی که به اسپانیا و فرهنگ اسپانیایی داشت در سال ۱۸۷۲ به مادرید رفت تا حرفه خود را آنجا ادامه دهد. او به یکی از پیشتازان صنعت چرم در اسپانیا تبدیل شد. او حتی بعنوان طراح اختصاصی خاندان سلطنتی زیر نظر پادشاه انتخاب شد.
این برند که تولیدکننده پوشاک و عطر و ادکلن بود، امروزه تعداد زیادی شعبه در سراسر جهان دارد. آسیا و ژاپن یکی از مناطقی است که این برند در آنجا طرفداران زیادی دارد.

جاناتان اندرسون- طراح برند لویی وی

کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۴ لویی وی

جاناتان اندرسون، طراح برند لویی وی همیشه سعی داشته تا چیزهای معمولی را خارق‌العاده بسازد. او می‌خواست لباسی را طراحی کند که شما را وادار کند به نکات عجیب آن خیره شوید. وقتی برندهایی مثل بوتگا ونتا، کت‌های عروسکی و عجیب را طراحی می‌کنند، چگونه می‌توان یک لباس ساده و در عین حال عجیب طراحی کرد؟ بدیهی است که او با کنار گذاشتن آستین می‌تواند خارق‌العاده بودن خود و لباس‌هایی که طراحی کرده را نشان دهد.

کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۴ لویی وی

اولین مدل در نمایش کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۴ لویی وی، کتی به تن داشت، که واقعا شبیه به یک پیله بود. این کت‌های بدون آستین، در همان ابتدا، همه را به توجه وادار کرد. بدن مدل در یک پیله ابریشمی که بافت‌های درشتی داشت پوشانده شده‌بود.

بافت‌های بدون آستین

بینندگان این کالکشن، نظرات مختلفی را بیان کردند. برخی جاناتان طراح برند Loewe را دیوانه خطاب کردند. برخی‌ها می‌گفتند که ما قبل از آمدن به این شو در همین حالت در تخت‌هایمان در هتل بودیم. برخی دیگر می‌گفتند که اگر قرار باشد تا آخر عمر یک لباس داشته باشیم، قطعا این لباس را انتخاب می‌کنیم.

کت‌های پیله‌ای Loewe در رویا

در واقع این کت‌ها همانند یک رویا هستند. زمانی که شما احتیاجی به حرکت دادن دست‌ها و انگشت‌ها نداشته باشید. در این فشن‌شو ها معمولا برندها لباس‌هایی را در طراحی‌های خود دارند که استفاده آن‌ها در واقعیت سخت است و واقعیت را متحول می‌کند. این لباس با طراحی جاناتان اندرسون برای برند لویی وی، یک توهم آرامش‌بخش است. توهم از جهت استفاده نکردن از دست‌ها و یا اینکه انگار در رخت‌خواب خود، در آغوش یک بافتنی لطیف هستید.

دیگر لباس‌ها در کالکشن لویی‌وی

در کل مجموعه بهار و تابستان ۲۰۲۴ لویی‌وی، قابلیت پوشیدن بواسطه سیلوئت‌های تمیز را افزایش داده بود. جدای از پانچوهای بدون آستین، که مثل پتوهای دکمه دار بودند، شلوارهای بلندی که روی نیم‌تنه قرار می‌گرفت. یا کت‌های جیری که قسمتی از آن به شکل کیف در می‌آمد. و یا حتی لباس‌های بافتنی اُوِرسایزی که با رنگ‌های متضاد بود خیلی جالب بود. در کنار آن‌ها دامن‌هایی که در قسمت کمر خود یک سوزن فلزی بزرگ جای کمربند را می‌گرفت هم خیلی شیک و بامزه بود.

لباس‌های کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۴

برای دیدن ادامه کالکشن ۲۰۲۴ بهار و تابستان Loewe در پایین گالری تصاویر را بررسی کنید و ایده بگیرید. لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را در ارتباط با این کالکشن و بافت‌های بلند و پیله‌ای لویی‌وی با ما به اشتراک بگذارید. برای دیدن کالکشن‌ها و اخبار مد، مجله ما را دنبال کنید. و برای خرید محصولات جدید ایرانی می‌توانید فروشگاه اینترنتی ژومنت استایل را بررسی کنید.

گالری تصاویر