ترکیب رنگ کرمی

4 دقیقه مطالعه
ترکیب رنگ کرمی

ترکیب رنگ کرمی با سایر لباس‌ها یکی از موضوعاتی است که وقتی روبرو کمد لباس‌های خود ایستاده‌اید ذهن شما را درگیر خواهد کرد. ست‌کردن کرمی با سایر لباس‌ها کمی سخت است؛ اما اگر به ترکیبات درست دست پیدا کنید این رنگ پای ثابت استایل شما خواهد شد. در این مقاله قصد داریم سفری متفاوت به دنیای رنگ‌ها در یک استایل همه‌چیزتمام داشته باشیم. کرمی به‌عنوان رنگی همه‌پسند و محبوب انتخاب ما در این پست است. چه قصد درخشیدن با یک لباس را داشته باشید، چه به فکر رنگ‌آمیزی یک اتاق باشید، ترکیب رنگ‌های مناسب برای هر رنگ به شما کمک می‌کند بهترین انتخاب را داشته باشید. ما برای شما ایده‌های مناسبی را آماده کرده‌ایم پس برای الهام‌گرفتن از بهترین ایده‌ها خودتان را آماده کنید.


ترکیب رنگی کرمی

رنگ کرمی با ته‌رنگ گرم و نرمی که دارد آمادهٔ ساخت بهترین و خیره‌کننده‌ترین ترکیبات است فقط کافی است که جفت‌های رنگ کرمی را بشناسید.

رنگ کرمی با رنگ‌های طبیعی مانند سبز، زرد و قهوه‌ای بسیار زیبا ترکیب می‌شود و به دلیل طبیعی بودن این رنگ‌ها، یک حس آرامش و صلابت را به فضا منتقل می‌کند. همچنین، ترکیب رنگ کرمی با رنگ‌های سرد مانند آبی و بنفش، یک تعادل بین رنگ‌های گرم و سرد را در فضا به وجود می‌آورد.

در کل، ترکیب رنگ کرمی با سایر رنگ‌ها، به شکلی بسیار زیبا و جذاب در طراحی داخلی و استایلینگ مورداستفاده قرار می‌گیرد. باتوجه‌به اینکه رنگ کرمی یکی از رنگ‌های پایه است، ترکیب آن با رنگ‌های دیگر، می‌تواند به شکلی بسیار مؤثر در بهبود ظاهر فضا و ایجاد حس آرامش و راحتی در آن کمک کند.

ترکیب رنگ کرمی

ترکیب رنگ کرمی با خاکستری

رنگ خاکستری زرق‌وبرقی بهترین همراه برای رنگ کرمی است. ظاهری که ترکیب رنگ کرمی با خاکستری به اندام شما می‌بخشد منحصر به فرد است. رنگ کرمی با ترکیب خاکستری درهرتناژی احساس تعادل و هماهنگی را به مخاطب می‌رساند.

ترکیب رنگی کرمی با رنگ سرمه ای

اگر به دنبال کنتراست فریبنده‌ای هستید که قدرتمند و زیبا عمل کند، ترکیب کرمی با سرمه‌ای معرکه است. ترکیب کرمی با سورمه‌ای ترکیبی قدرتمند و البته دراماتیک است.

ترکیب رنگ کرمی با سبز

حس بودن در طبیعت و لمس تازگی و طراوت آن حس خوبی است که ست رنگ کرمی با سبز به بینندگان استایل شما القا می‌کند.

ترکیب رنگ کرمی با سفید

اگر به دنبال یک رنگ روشن و دلنشین و البته آرام‌بخش هستید، ترکیب سفید با کرمی گزینه‌ای فوق‌العاده است.

ترکیب کرمی با مشکی

ترکیب مشکی با کرمی استایلی شیک و رسمی به شما می‌بخشد. این ترکیب رنگی بسیار مدرن و البته رسمی است و می‌توانید به فراخور مکان‌هایی که در آن حضور دارید از این رنگ استفاده کنید.

ست کردن با رنگ قرمز

اگر به دنبال استایلی گرم و البته شاداب می‌گردید ترکیب رنگی کرمی با قرمز را فراموش نکنید. ترکیب کرمی با قرمز حس و حال استایل شما را سرزنده‌تر و باانرژی‌تر نشان می‌دهد.

کرمی با آبی

از هرچه که بگذریم از ست رنگ کرمی با آبی نمی‌شود چشم‌پوشی کرد و گذشت. این ترکیب رنگی حس اطمینان و آرامش را به مخاطب القا خواهد کرد.

رنگ کرمی برای استایل محل کار

ترکیب رنگ کرمی در محل کار

رنگ کرمی نیز برای استایل محل کار بسیار مناسب است. با ترکیب آن با رنگ‌های دیگر می‌توانید یک فضای کاری شیک و متفاوت برای خود ایجاد کنید. برای مثال، با ست کردن رنگ کرمی با رنگ‌های تیره‌تر مانند مشکی و خاکستری، می‌توانید فضای کاری مدرن و خاص برای خود ایجاد کنید.

تناژ رنگی کرمی یک‌رنگ خاکستری - قهوه‌ای است، حساسیت‌های زیادی درمورد ترکیب‌کردن این رنگ با رنگ‌های دیگر وجود دارد، رنگ‌هایی که برای ست شدن با رنگ کرمی مناسب نیست شامل رنگ‌های زرد و نارنجی هستند. این رنگ‌ها حس یک ظاهر شلوغ و نامرتب را القا می‌کند.

رنگ‌های نامناسب با کرمی

ترکیب رنگ کرمی

رنگ زرد

رنگ زرد با رنگ کرمی، ترکیبی سمی و نامناسب است. به‌هیچ‌وجه روی این دورنگ در کنار هم حساب باز نکنید. اگر به دنبال رنگی باطراوت وشاد و جذاب هستید، می‌توانید از رنگ‌های نارنجی یا صورتی استفاده کنید؛ اما هرگز این رنگ‌ها را با رنگ کرمی ست نکنید.

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی نیز با ست کردن رنگ کرمی همخوانی و تناسب ندارد و شلوغ و نامناسب به نظر می‌رسد. برای جایگزینی رنگ نارنجی، می‌توانید از رنگ‌های سبز یا آبی استفاده کنید که با کرمی به‌خوبی هماهنگ هستند.

رنگ بنفش

رنگ بنفش یکی از خط‌قرمزهای استایل است. رنگی که با کرمی اصلاً تناسب و همراهی ندارد. بنفش یکی از رنگ‌هایی است که باید در ترکیب با کرمی اجتناب کرد. این رنگ معمولاً به دلیل شدت رنگ و تنوع زیادی که دارد، با کرمی تضاد زیادی ایجاد می‌کند. اگرچه در برخی موارد می‌توان از ترکیب این دورنگ برای ایجاد کنتراست استفاده کرد، اما در کل بهتر است از این ترکیب خودداری کرد.

ترکیب رنگ کرمی برای فصل بهار

ست کردن رنگ کرمی

فصل بهار و رنگ کرمی ترکیبی ملایم و دوست‌داشتنی را شکل می‌دهد. رنگ کرمی برای فصل بهار بسیار مناسب و زیباست. این رنگ با رنگ‌های طبیعی مانند سبز و آبی که در این فصل به چشم می‌خورند، بسیار زیبا ترکیب می‌شود. همچنین این رنگ می‌تواند با رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای نیز ترکیب شود و جلوهٔ بسیار خاصی به محیط ببخشد.

رنگ کرمی در فصل تابستان

ست کردن رنگ کرمی در فصل تابستان نیز هیجان و گرمای خاصی دارد. این رنگ در ترکیب با رنگ‌های طبیعی مانند سبز و آبی و همچنین رنگ‌های شاداب و روشن مانند زرد و نارنجی، بسیار زیبا به نظر می‌رسد. همچنین این رنگ می‌تواند با رنگ‌های تیره‌تر مانند قهوه‌ای و مشکی نیز ترکیب شود و جلوهٔ بسیار خاصی به محیط ببخشد.

سخن پایانی

داشتن یک استایل زیبا اتفاقی نیست. ظرافت و ریزبینی زیادی دارد. باید ترکیب رنگی هوشمندانه را برای استایل خود در سرفصل با همجنس پارچه‌ای مدنظر قرار بدهید. ما در سایت تخصصی مد و فشن ژومنت در کنار شما هستیم تا این زیبایی را رقم بزنیم.