انتخاب بهترین رنگ لباس مناسب پوست سبزه

4 دقیقه مطالعه
رنگ لباس مناسب پوست سبزه

اگر رنگ پوست شما سبزه است، می‌توان گفت که در قرعه‌کشی ژنتیک برنده شدید؛ به این دلیل که تقریباً هر رنگی با پوست سبزه همخوانی دارد.  بااین‌حال، برخی رنگ‌ها نسبت به سایر رنگ‌های جذابیت بیشتری با رنگ پوست سبزه دارند و بهتر است در مورد ترکیب رنگ‌ها بیشتر بدانید. اگر اطلاعی در مورد رنگ لباس مناسب پوست سبزه ندارید، ممکن است پیداکردن رنگ‌های مناسب که با پوست شما در بین رنگ‌های موجود، زمان بر و دشوار باشد. ما در این مقاله از مجله مد و فشن ژومنت بهترین رنگ‌های لباس برای پوست سبزه را برای شما به‌صورت جامع و کاربردی جمع‌آوری کردیم. مطالعه این مقاله را از دست ندهید.


آبی، رنگ لباس مناسب پوست سبزه

بسیاری از سایه‌های آبی برای سبزه‌ها مناسب است، اما رنگ آبی ساتن که حالت شاین و براقی دارد؛ ظاهری ظریف، جذاب و درعین‌حال شیک با شما می‌دهد. این رنگ را نمی‌توان مختص یک‌فصل دانست و در تمامی طول سال با خیال راحت می‌توانید آن را بپوشید. اگر علاوه بر پوست سبزه، موهای تیره‌ای هم دارید؛ وقت آن رسیده است که لباس رنگ آبی را برای کمد خود تهیه کنید.

آبی، رنگ لباس مناسب پوست سبزه

رنگ نارنجی

چه چیزی می‌تواند زیباتر از یک لباس نارنجی باشد؟ تناژهای مختلف از نارنجی، رنگ بسیار شیک است و نباید از آن ترسید. نارنجی‌رنگی است که افراد کمی آن را می‌پوشیدند و این رنگ شگفت‌انگیز طراوت و اعتمادبه‌نفس زیادی را به شما می‌بخشد و مطمئناً بی‌توجه نخواهید بود.  به دلیل کنتراست قوی رنگ جذاب نارنجی، علاوه بر اینکه آن را به رنگ مناسب پوست سبزه تبدیل می‌کند برای افرادی که چشم قهوه‌ای دارند نیز مناسب است. معمولاً رنگ نارنجی برای تابستان مناسب و جذاب است. اما در زمستان نیز می توان آن را بپوشید.

نارنجی رنگ لباس مناسب پوست سبزه

سبز رنگ لباس برای پوست سبزه

اخیراً می‌توانید محبوبیت سبز و سایه‌های آن از تناژهای مختلف آن مشاهده کرد.  به‌عنوان‌مثال لباس‌های سبز زمردی جذابیت خاص به سبک کلاسیک دارند و برای زنان با موهای تیره بسیار مناسب هستند. علاوه بر این، هیچ‌چیز مناسب‌تر از رنگ‌های روشن و متضاد نیست.

سبز رنگ لباس مناسب پوست سبزه

سبز لیمویی

سبز لیمویی یک‌رنگ باطراوت و پرانرژی است که به‌خوبی با رنگ‌های تیره پوست هماهنگی دارد. این رنگ ترکیبی به‌اندازه کافی زرد در آن وجود دارد که می‌توان با رنگ آبی آن را ست کرد. به همین دلیل رنگ سبز لیمویی را می‌توان رنگ ایده‌آل لباس برای پوست سبزه معرفی کرد.

سبز لیمویی پوست سبزه

رنگ قرمز

قرمز یک‌رنگ سکسی، جسورانه و پر جنب و جوش است که به زیبایی رنگ‌های تیره پوست را تکمیل می کند. این یک رنگ برای استایل های رسمی و یا استریت استایل نیز جذاب است. روش های زیادی برای پوشیدن رنگ قرمز وجود دارد ، بنابراین شما مجبور نیستید با قوانین سنتی مد خود را محدود کنید. شما می توانید با اضافه کردن چند تکه لباس در این رنگ، آن را به عنوان سبک خاص خود بپوشید و یا می توانید با سایه های روشن‌تر و الگوهای متفاوت‌تر ظاهری جسورانه تری داشته باشید.

رنگ قرمز رنگ لباس مناسب پوست سبزه

رنگ صورتی زیباترین رنگ لباس برای پوست سبزه

رنگ صورتی همیشه ابدی و زیبا خواهد بود. این شاید یکی از زیباترین رنگ‌ها برای پوست سبزه در نظر گرفت که به‌آرامی با رنگ پوست در تضاد است. یک لباس صورتی کمرنگ، ظاهر جوانی را به شما می‌بخشد.

رنگ صورتی زیباترین رنگ لباس برای پوست سبزه

رنگ سفید

سفید یکی از آن رنگ‌های شگفت‌انگیز است که تقریباً برای هر نوع رنگ پوست و یا مو مناسب است. اما این رنگ بر روی رنگ پوست تیره، درخشش بی‌نظیری به پوست می‌بخشد. سفیدرنگ ایده‌آل تابستان است و برای یک بخش از استایل و یا حتی استایل مونوکروم خوب و مناسب است. یکی از جذابیت این رنگ، توانایی ست‌شدن با هر رنگ دیگری است و وجود لباس سفید برای هر کمد از واجبات است.

رنگ سفید رنگ لباس مناسب پوست سبزه

زرد

لباس زرد بیشتر از آنچه فکر می‌کنید برای پوست سبزه مناسب است. ترکیب رنگ زرد با رنگ سیاه و خاکستری عالی است و یک روشنایی متعادلی را در استایل می‌سازد. رنگ زرد یک انتخاب عالی در رنگ لباس مناسب پوست سبزه است. همچنین برای افرادی  که به رنگ‌های پاستیل و سبک در استایلشان علاقه دارند این یک‌ رنگ مناسب است. رنگ زرد ظریف و جذاب پوست تیره و سبزه را در ظاهر شما تعریف می‌کند.

این رنگ ها بهترین رنگ‌هایی هستند که برای پوست سبزه مناسب هستند اما از امتحان کردن نترسید و سایر رنگ ها را امتحان کنید. فراموش نکنید با دنبال‌کردن پیج ژومنت استایل در اینستاگرام می‌توانید از موضوعات مختلف و متفاوت‌تری نسبت به سایت مجله باخبر شوید.

رنگ زرد  رنگ لباس مناسب پوست سبزه