لباس زنانه شیک زمستانه و نکات مهم درباره آن

5 دقیقه مطالعه
لباس زنانه شیک زمستانه

خانم ها همواره به دنبال این هستند که ظاهری آراسته و موجه داشته باشند. مهم نیست که در چه زمانی از سال قرار داشته باشیم، ظاهر زیبا همیشه یک اولویت محسوب می شود. در این مطلب می خواهیم در مورد لباس زنانه شیک زمستانه صحبت کنیم. لباس هایی که مناسب فصل زمستان و در عین حال شیک و آراسته باشند. اگر به دنبال استایل زمستانه مناسب هستید این مقاله مناسب شماست.


نکات مهم پیش از خرید لباس شیک زنانه برای زمستان

لباس زنانه زمستانه

قبل از هر چیز باید بدانید که یک سری نکات مهم وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید. اگر این نکات را در نظر بگیرید صرف نظر از لباسی که برای زمستان انتخاب می کنید در هر حالت ظاهری شیک و آراسته خواهید داشت. اولین نکته بسیار مهم آشنایی با طرز لباس پوشیدن به صورت لایه لایه است. لایه بندی به شما کمک می کند تا الگوها و بافت های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید. این کار علاوه بر اینکه ظاهر شما را شیک نگه می دارد، در برابر سرمای هوا و تغییرات دما نیز از شما محافظت خواهد کرد.

بهترین روش برای پوشیدن لایه ای لباس این است که لباس های نازک را به عنوان لایه زیرین انتخاب کنید. بر روی لباس های نازک لباس های بافت بپوشید. لایه سوم و آخر کت های زمستانی خواهد بود که از شما در برابر باد و باران محافظت می کند.

نکته دوم انتخاب کت های بلند برای زمستان است. در اوج سرمای فصل زمستان هیچ چیز به اندازه کت های بلند برای مقابله با سرما موثر نیست. برای اجتناب از یکنواخت شدن استایل خود می توانید از اکسسوری های مختلف استفاده کنید. به خصوص وقتی که قصد پوشیدن یک کت برای تمام روزهای سرد سال را دارید. در نهایت خواهید دید که با همین ترفندهای کوچک بهترین لباس زنانه شیک زمستانه را خواهید داشت.

چند مدل لباس شیک زنانه برای زمستان

لباس شیک زمستانه

حالا نوبت به این می رسد که چند لباس شیک زنانه برای زمستان به شما پیشنهاد بدهیم. پیشنهادهایی که شاید شما هم برای خرید لباس زمستانه زنانه به آن فکر کرده باشید.

کت بلند؛ یک لباس شیک زنانه برای زمستان

لباس زنانه مناسب برای زمستان

گفتیم که لایه بیرونی لباس شما باید شامل کت های زمستانه باشد. اگر بخواهید در تمام روزهای سرد سال کاملا گرم بمانید باید کت های بلند را انتخاب کنید. ولی ملاک هایی که برای خرید باید آنها را در نظر بگیرید چه هستند؟ اول از همه به رنگ کت توجه داشته باشید. رنگ های کلاسیک و خنثی را در اولویت قرار بدهید چون این رنگ ها به راحتی با هر مدل لباسی ست می شوند. کت بلند را باید بتوانید در هر موقعیتی استفاده کنید و به همین خاطر باید انعطاف پذیر ترین گزینه ها را در هنگام خرید مد نظر داشته باشید.

کاپشن های پفکی

پافر یا کاپشن پفکی

با اینکه کت بلند یک انتخاب مناسب برای روزهای سرد است اما کاپشن های پفکی یک رقیب جدی برای آنها محسوب می شوند. این دسته از لباس های گرم و شیک برای روزهای بارانی و برفی بسیار مناسب هستند. این کاپشن ها را می توانید برای موقعیت های غیر رسمی و یا گردهمایی های دوستانه بپوشید. اگر اهل ورزش باشید بی شک برای پیاده روی های صبحگاهی یا ورزش های زمستانی مثل اسکی به یک کاپشن گرم احتیاج پیدا می کنید.

بافتنی ها؛ یک لباس زنانه شیک زمستانه

لباس بافت زنانه زمستانه

در فصل سرد لباس های بافتنی جایگاه ویژه ای دارند. شما برای لایه میانی لباس های خود حتما به یک بافت خوش رنگ و زیبا احتیاج دارید. برای این دسته از لباس ها نیز انتخاب رنگ مناسب بسیار حائز اهمیت است. رنگ های تند و روشن مثل قرمز در لباس های بافتنی به ظاهر شما حالتی معمولی می دهد. در عوض رنگ های خنثی مثل خاکستری و سفید استایل لوکس و ایده آلی را پدید می آورد. پس در خرید لباس زمستانه این نکته را فراموش نکنید!

یقه اسکی

یقه اسکی

یک گزینه دیگر برای انتخاب در بین مدل های مختلف پوشاک زنانه زمستانه لباس های یقه اسکی است. یقه این لباس ها محافظ گردن و گلوی شما در روزهای سرد زمستان است. حالت شیک و جذاب آنها به راحتی با دیگر لباس ها هماهنگی پیدا می کند. پیراهن یقه اسکی را می توانید با شلوار جین و بوت های بلند ست کنید و یک ترکیب عالی را پدید بیاورید.

شلوار جین؛ مناسب برای تمام فصول

شلوار جین مناسب برای زمستان

ایده اصلی برای به وجود آمدن شلوارهای جین ماندگاری و مقاومت بالای آنها بود. امروزه لباس ها و شلوارهای جین جزو معدود پوشاکی هستند که در تمام فصل های سال می شود از آنها استفاده کرد. اگر می خواهید یک استایل جذاب برای زمستان داشته باشید از سرمایه گذاری روی شلوارهای جین غافل نشوید. رنگ این شلوارها در کنار رنگ خنثی لایه های لباس شما یک حالت تعادل را به وجود می آورد. اگر شلوار جین را با بوت های چرمی همراه کنید نتبجه ای که حاصل خواهد شد بی نظیر و عالی است.

دستکش ها؛ یکی از اکسسوری های مخصوص سرما


دستکش در کنار لباس زنانه شیک زمستانه نه تنها در بهبود ظاهر شما اثرگذار است بلکه دست های شما را هم گرم نگه می دارد. اگر می خواهید هماهنگی بیشتری میان لباس های خودتان ایجاد کنید از دستکش های چرمی همراه با پالتوهای چرم استفاده کنید. همچنین اگر با دستکش های چرم راحت نیستید مدل های پشمی و ترمه جایگزین مناسبی هستند و به خصوص در کنار کت ها حالتی جذاب تر پیدا می کنند. این اکسسوری ها برای موقعیت های رسمی هم می توانند مفید واقع شوند. با پوشیدن آنها استایل شما حالتی رسمی تر و جدی پیدا می کند. حتی اگر زیاد اهل استفاده از دستکش نیستید آنها را به طور کامل از لیست خریدتان حذف نکنید!

نتیجه گیری

آنچه در این مقاله راجع به آن صحبت کردیم پیشنهادهایی بود برای انتخاب لباس زنانه شیک زمستانه تا بتوانید در فصل های سرد سال ظاهر ایده آل و شیک خود را حفظ کنید. شما چه لباس هایی را برای زمستان و پاییز در نظر دارید؟ نظرات خودتان را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. اگر این مطلب را پسندیده اید امتیاز دادن به آن را فراموش نکنید!