انواع کیف های انیمیشنی در مدل های مختلف

شیدا رضایی 7 ماه پیش
3 دقیقه مطالعه
کیف های انیمیشنی

کیف‌ های انیمیشنی مدلی فانتزی از انواع کیف هستند که در طرح‌های مختلف برای تمام سنین چه کودکان و بزرگسالان قرار دارند. شما از این کیف‌ها در مصارف مختلف می‌توانید بهره ببرید؛ برای مثال برای استفاده در مدرسه و مکان‌های مختلفی که نیاز شما به کیف چندبرابر می‌شود. در این مطلب مدل‌های متنوعی از این اکسسوری را برای شما ارائه کرده‌ایم. اگر شما هم به دنبال کیف انیمیشنی یا کارتونی هستید تا پایان مطلب همراه ما باشید.


کیف های انیمیشنی

با مشاهده این مدل کیف‌ها در نگاه اول، شاید شما هم به دوران شیرین کودکی خود و تماشای برنامه‌های کارتونی و انیمیشن‌ها بازگردید. طراحی این مدل کیف‌ها درست شبیه یک اکسسوری انیمیشنی و تخیلی است و شاید باورتان نشود که یک لوازم جانبی واقعی برای نگهداری لوازم مورد نیاز شماست. در ادامه طرح‌هایی متنوع و شیک از کیف کارتونی را مشاهده کنید که نسل جدید شیفته آن هستند.

1. کیف های انیمیشنی شانه ای 

کیف های انیمیشنی شانه ای

با این مدل کیف‌ها نگاه‌ها را به سمت خود جذب کنید و درصورتی‌که قصد دارید از رنگ‌های بیشتری در استایل خود بهره ببرید این اکسسوری می‌تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

کیف‌های رودوشی به‌اندازه‌ای فضا دارد که می‌تواند تمام وسایل موردنیاز از جمله تلفن و حتی دوربین عکاسی شما را در خود جای دهد.

کیف های انیمیشنی شانه ای

یکی دیگر از مدل‌های کیف شانه‌ای با سبک کلاسیک است که طراحی آن با درنظرگرفتن راحتی شما صورت گرفت. این کیف دارای یک بند است که می‌توانید آن را به‌دلخواه تنظیم کنید. همچنین اگر عاشق سفر هستید و بیشتر وقت خود را صرف طبیعت‌گردی می‌کنید، همراه‌داشتن یک کیف رودوشی کارتونی پیشنهاد خوبی است.

کیف های انیمیشنی شانه ای

این مدل کیف را می‌توانید در رنگ و طرح‌های مختلف تهیه کنید. بیشتر به سمت آیتم‌هایی بروید که مناسب استایل شما باشد.

کیف های انیمیشنی شانه ای

تصویر بالا یکی دیگر از مدل‌های کیف شانه است که همه‌کاره و مناسب برای استفاده روزمره در موقعیت‌های خاص است.

2. کیف دستی برای سفر

کیف های انیمیشنی دستی

این مدل اکسسوری یکی از آیتم‌های مناسب برای استفاده در طول سفر است. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌توانید ظاهری براق، ماندگاری بالا و پرکاربرد هستند.

3. کیف پول

کیف های انیمیشنی

اگر می‌خواهید خاص و جذاب ظاهر شوید پیشنهاد می‌کنیم این مدل کیف را به استایلتان بیفزایید. کیف پول انیمیشنی یکی از آیتم‌های ترندی تابستانه است به شما حس سادگی و خفن بودن هدیه می‌بخشد. از معجزه این اکسسوری در استایلتان غافل نشوید.

کیف های انیمیشنی

همچنین برای قراردادن لوازمی همچون کارت‌بانکی، برگه چک و دیگر آیتم‌های کوچک و ضروری، این کیف انتخاب مناسبی است.

4. کیف های انیمیشنی دستی

کیف های انیمیشنی دستی

یکی از اکسسوری‌های مدرن و مد روز با طراحی شیک و پیچیده‌ای و تولید شده از مواد مرغوب است که یقیناً استایل شما را دخترانه و کیوت جلوه می‌دهد.

5. کوله پشتی

کیف های انیمیشنی

این مدل کوله‌پشتی شیک به‌عنوان یک اکسسوری کاربردی معرفی می‌شود که می‌توانید در آن لوازم موردنیاز خود را قرار دهید. همچنین دارای بندهایی در قسمت شانه است و می‌توانید اندازه آن را به‌صورت دلخواه تنظیم کنید.

امیدواریم این مطلب برایتان مفید باشد. کدام یک از کیف‌ها را دوست داشتید؟ آیا برای شروع تحصیلی برای فرزندتان از این مدل کیف‌های خریداری کردید؟ تجربه خرید خود را با ما به اشتراک بگذارید. چند مدل کیف انیمیشنی دیگر را شما پیشنهاد دهید.