بررسی استایل‌های فیلم سینمایی باربی 2023

مریم موسوی 9 ماه پیش
7 دقیقه مطالعه
استایل‌های فیلم سینمایی باربی

همین چند وقت پیش بود که خبر ساخت یک فیلم سینمایی با محوریت یکی از محبوب‌ترین اسباب بازی‌های دنیا به تیتر اول خبرها تبدیل شده بود و حالا با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم سینمایی باربی 2023 در انتهای تیر امسال دوباره همه توجه‌ها به این فیلم جلب شده است. یکی از جذاب‌ترین اتفاقاتی که در کنار ساخت و داستان این فیلم شاهد آن هستیم استایل های فیلم سینمایی باربی 2023 بخصوص استایل‌ها و لباس‌های جذاب بازیگر اصلی این فیلم یعنی مارگو رابی در طول تورهای خبری است. از آنجایی که استایل‌های فیلم سینمایی باربی 2023 چه در طول فیلم و چه در تورهای خبری نقش قابل توجهی در روند تبلیغات این فیلم سینمایی مورد انتظار و محبوبیت آن داشته است در ادامه به بررسی جزئیات استایل بازیگران باربی به ویژه استایل مارگو رابی خواهیم پرداخت.


نقش مهم استایل‌های فیلم سینمایی باربی 2023 در تبلیغات آن

بررسی استایل‌های فیلم سینمایی باربی 2023

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در طول تورها و نشست‌های خبری این فیلم سینمایی شاهد آن بوده‌ایم انتخاب هوشمندانه لباس برای مارگو رابی بازیگر اصلی باربی است. همه‌ی استایل‌های مارگو در این نشست‌ها برگرفته از استایل‌های عروسک‌های باربی پرطرف‌دار بوده است. این حرکت سبب شد تا این عروسک‌ها که اغلب مربوط به کالکشن‌های قدیمی باربی بوده‌اند مجدداً مورد توجه طرف‌داران قرار بگیرند و درصد فروش و درخواست برای آنها در سایت‌هایی مثل آمازون و ای بی به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

همچنین جذابیت مارگو رابی در نمایش این لباس‌ها باعث شد تا طرف‌داران علاقه بیشتری به فیلم سینمایی باربی نشان دهند و انتظار بیشتری برای روز افتتاحیه و اکران عمومی آن بکشند.

در ادامه برخی از خبرسازترین و زیباترین استایل‌های مارگو که از عروسک‌های باربی الهام گرفته شده‌اند را باهم بررسی خواهیم کرد.

استایل مارگو رابی با الهام از عروسک باربی Day to Night

استایل‌های فیلم سینمایی باربی 2023 در کره

زمانی که مارگو رابی برای تور تبلیغاتی فیلم سینمایی باربی به کره جنوبی سفر کرده بود به سراغ استایل یک عروسک باربی قدیمی مربوط به سال 1985 رفت. یکی از ویژگی‌های این عروسک داشتن دو ست لباس متفاوت است که یکی برای کار و روز و دیگری برای مهمانی شبانه مناسب است. مارگو نیز در طول سفر خود و در یک شبانه روز هر دو لوک را به نمایش گذاشت.

استایل اول او شامل کت و دامن صورتی رنگ از برند ورساچه به همراه یک کلاه‌سفید با نوار صورتی و کیفی به رنگ صورتی بود. تلفن بی‌سیمی که مارگو به عنوان اکسسوری به این استایل اضافه کرده بود به خوبی حال و هوای دهه 80 میلادی را به نمایش می‌گذاشت.

استایل دوم او نیز یک پیراهن پرزرق و برق از برند ورساچه بود که یک بالاتنه براق و دامنی توری داشت.

استایل الهام گرفته شده از عروسک باربی Totally Hair

استایل مارگو رابی با الهام از عروسک باربی

بدون شک انتخاب یک لباس شاد و رنگارنگ برای رفتن به کشوری شاد و پر رنگ و لعاب مثل مکزیک یک انتخاب هوشمندانه است. یک لباس طرح‌دار زیبا از برند Pucci که شباهت بسیار زیادی به لباس عروسک Totally hair 1992 داشت یک انتخاب زیبا برای مارگو بود. این بازیگر موهای خود را نیز به سبک عروسک باربی الهام گرفته شده آرایش کرده بود و از یک جفت گوشواره با لوگو شنل به عنوان اکسسوری استفاده کرده بود.

یک لوک جذاب با الهام از عروسک باربی Original

استایل مارگو رابی در فیلم سینمایی باربی 2023

بعد از الهام از این‌همه باربی جذاب امکان نداشت که استایلیست‌های مارگو به سراغ باربی اورجینال سال 1959 نروند. چه جایی بهتر از سیدنی برای به نمایش گذاشتن این لباس؟

با الهام از لباس شنای راه را سفید مشکی باربی اورجینال ستاره فیلم سینمایی باربی 2023 به سراغ یک پیراهن کوتاه راه‌راه رفت و به خوبی آن را با یک عینک گربه‌ای که از ترندهای پرطرف‌دار عینک آفتابی در تابستان امسال است ست کرد.

استایل مارگو رابی با الهام از عروسک باربی Pink And Fabulous

استایل زیبای مارگو رابی برای فیلم باربی

اندرو مکمال که به عنوان استایلیست در تورهای خبری و تبلیغاتی فیلم سینمایی باربی در کنار مارگو حضور داشت از همان ابتدا فعالیت خود را پر قدرت و تأثیرگذار شروع کرده بود. او برای مراسم عکس‌برداری در شهر لس‌آنجلس به سراغ یک پیراهن کوتاه خال‌خالی رفته بود که از استایل یک عروسک باربی محصول سال 2015 الهام گرفته شده بود. برای تکمیل استایل بازیگر نقش اصلی حتی از یک کیف زرد همچون عروسک منبع استفاده شده بود.

یک استایل جذاب دیگر در کره جنوبی این بار با کمک عروسک باربی Sparkling Pink

استایل جذاب صورتی بازیگر فیلم سینمایی باربی

در حالی که مارگو همچنان برای تبلیغ فیلم سینمایی باربی در کره جنوبی حضور داشت استایلیست او به سراغ یک لوک صورتی جذاب دیگر رفت. این لوک این بار با نگاه به یک عروسک پرطرف‌دار از دل دهه 60 میلادی تهیه و طراحی شده بود.

استایل مارگو رابی با الهام از عروسک باربی Earring Magic

استایل بازیگران فیلم سینمایی باربی 2023

یک عروسک که به زیبایی حال و هوای مهمانی‌های دهه 90 میلادی را به نمایش می‌گذارد قطعاً می‌تواند الگوی خوبی برای حضور در جلوی دوربین خبرنگاران و هواداران مکزیکی باشد. گوشواره‌های بزرگ و براق یکی از مهم‌ترین و مورد توجه ترین آیتم‌های عروسک باربی مرجع بودند که مارگو به خوبی موفق شده بود آنها را به نمایش بگذارد.

استایل الهام گرفته از باربی مارگو رابی در گلدن گلوب ۲۰۲۴

مارگو رابی همواره سعی کرده که در مراسم‌های مختلفی که به بهانه فیلم باربی در آن دعوت می‌شود، از استایل‌های معروف عروسک باربی ظاهر شود. او این بار در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ با لباسی از برند Armani Prive شرکت کرد.

استایل قرمز با عروسک باربی Brunette Bubble Cut

یکی از معدود دفعاتی که مارگو به سراغ رنگ صورتی نرفته بود حضور او در لندن بود. البته مهم‌ترین ویژگی عروسک باربی مرجع موهای آن بود؛ اما مارگو فقط به پوشیدن یک مینی درس قرمزرنگ بسنده کرده بود.

استایل مارگو رابی

پیش نمایش فیلم سینمایی باربی در لس‌آنجلس

پس از برگزاری تورهای تبلیغاتی فراوان اولین پیش نمایش فیلم سینمایی باربی با حضور مهمانان بسیاری در شهر لس‌آنجلس و در تاریخ 9 جولای برگزار شد. همه چیز در این مراسم حتی فرشی که برای حرکت مهمانان در نظر گرفته شده بود صورتی بود. اغلب مهمانان نیز برای این مراسم به سراغ طیف‌های مختلفی از رنگ صورتی رفته بودند؛ اما بازیگر نقش اصلی برخلاف همیشه یک پیراهن بسیار جذاب و برق‌دار مشکی رنگ به تن کرده بود.

اکران فیلم سینمایی باربی

این استایل زیبا که از عروسک باربی  Solo In The Spotlight کپی‌برداری شده بود موفق شد تا توجه همه را به خود جلب کند.

استایل مارگو رابی در اکران باربی

استایل سایر بازیگران حاضر در پیش نمایش لس‌آنجلس

رایان گاسلینگ بازیگر نقش مرد اصلی فیلم که نقش کن را بازی کرده است به سراغ یک دست کت و شلوار صورتی بسیار جذاب از برند گوچی رفته بود.

استایل رایان گاسلینگ در فیلم سینمایی باربی

بیلی آیلیش نیز یکی دیگر از مهمانان این مراسم بود. او بلوز و کرواتی از برند گوچی را با یک شلوارک مشکی و یک جفت کفش اسنیکرز ست کرده بود.

استایل بیلی آیلیش در اکران فیلم سینمایی باربی

گرتا گروینگ نیز در لباسی از برند ولنتینو و جواهراتی از کارتیه حسابی می‌درخشید.

استایل کارگردان فیلم سینمایی باربی

کیت مکینون یکی از معروف‌ترین وبا استعدادی‌ترین کمدین‌های آمریکایی است که در فیلم باربی نیز حضور دارد. او نیز همچون اغلب مهمانان به سراغ طیفی از رنگ صورتی رفته بود.

استایل کیت مکینون در اکران فیلم سینمایی باربی

سیمون لیو که او را بیشتر در صحنه سلام و احوال پرسی باربی‌ها و کن با یکدیگر دیده‌ایم؛ اما به سراغ یک استایل آبی پاستلی رفته بود. سیمون در استایلی از ورساچه بسیار جذاب به نظر می‌رسید.

استایل بازیگر کن در فیلم سینمایی باربی

در ماه‌های گذشته بسیار شاهد این خبر بودیم که پیش از انتخاب مارگو برای نقش باربی قرار بوده این نقش به گل گدوت برسد. حالا گل گدوت برای اکران این فیلم حاضر شده بود و در استایلی از جی دبلیو اندرسون که با جواهراتی از برند تیفانی ست شده بود بسیار می‌درخشید.

استایل گل گدوت در فیلم سینمایی باربی

پیش نمایش فیلم باربی در شهر لندن

استایلها در اکران فیلم سینمایی باربی در لندن

پس از اکران اولیه فیلم باربی در کشور آمریکا دو روز بعد این فیلم اکرانی با حضور عوامل در کشور انگلیس نیز داشت. مارگو رابی ستاره فیلم سینمایی باربی این بار نیز به سراغ یکی از استایل‌های زیبای باربی به رنگ صورتی رفت. این استایل خیره کننده از عروسک باربی عصر مسحور کننده کپی شده بود.

استایل مارگو رابی در لندن

عروسک باربی

رایان گاسلینگ نیز بار دیگر یک کت و شلوار از پالت رنگی پاستلی را برای حضور بر روی فرش قرمز انتخاب کرده بود.

استایل رایان گاسلینگ برای اکران فیلم باربی

گرتا گروینگ کارگردان این فیلم نیز استایلی بسیار زیبا و مناسب را انتخاب کرده بود و یک کیف دستی کوچک ترندی را بسیار هوشمندانه به عنوان اکسسوری به استایل خود اضافه کرده بود.

استایلهای فیلم سینمایی باربی

سیمو لیو دیگر بازیگر نقش کن نیز این بار با لباسی بدون آستین و کمی غیررسمی روی فرش قرمز حضور پیدا کرد. این استایل باعث شده بود تا سیمو بسیار به عروسک کن شباهت پیدا کند.

استایل فیلم سینمایی باربی

دوا لیپا نیز پیراهنی زیبا از کالکشن مشترک خودش با برند ورساچه را به تن کرده بود. این لباس یکی از طراحی است که دوا در اختیار دوناتلا ورساچه قرار داده بود و دوناتلا پس تکمیل ایده‌های دوا لیپا آن‌ها را پیاده سازی و در قالب یک کالکشن ارائه کرده بود.

استایل دوا لیپا در فیلم باربی

اگر از علاقه‌مندان دنیای مد و فشن هستید و یا از استایل‌های زیبا لذت می‌برید در شبکه‌های اجتماعی و سایت ژومنت با ما همراه باشید.