نحوه ست کردن رنگ صورتی در استایل

شیدا رضایی 1 سال پیش
4 دقیقه مطالعه
ست کردن رنگ صورتی

صورتی یکی از رنگ‌های ناز و شیک دخترانه است که امروزه سلبریتی‌ها نیز از آن در استایل‌های خودشان استفاده می‌کنند. رنگی که در بین افراد مشهور نیز رواج پیدا کرده است. دختر خانم‌ها می‌توانند با استفاده از لباس‌های صورتی رنگ در استایل‌هایشان، مانند پرنسس‌های هالیوودی بدرخشند! در این مقاله شما را به صورت حرفه‌ای با قواعد ست کردن رنگ صورتی با دیگر تم‌های رنگی آشنا خواهیم کرد. با دنبال کردن این مطلب تا انتها، نحوه ست کردن رنگ صورتی در استایل‌های زنانه و دخترانه را ببینید.


صورتی رنگی سرزنده و شیک

با وجود اینکه صورتی رنگی دخترانه است اما خانم‌ها نیز می‌توانند از آن در استایلشان استفاده کنند! قاعدتا هر رنگ در دسته‌بندی‌های تیره تا روشن قرار دارد. صورتی در درجه‌های رنگ بندی مختلفی دسته‌بندی شده است. از صورتی روشن گرفته تا تیره و پررنگ! یک نکته دیگر این که با توجه به رنگ پوستتان دست به انتخاب رنگ بزنید. در ادامه درباره این مبحث توضیحات بیشتری داده‌ایم.

کدام صورتی به کدام رنگ پوست می‌آید؟

سؤالی که ممکن است برای خیلی از افراد پیش بیاید این است که کدام رنگ با پوستشان همخوانی دارد. خوشبختانه صورتی در دسته رنگ‌هایی قرار دارد که تمام درجه‌های رنگی آن، چه کم‌ رنگ و چه تیره، به تمام پوست‌ها با هر رنگی می‌آید. این رنگ ظاهری شاداب و سرحال را به شما هدیه می‌کند.

پیشنهاد ما به افرادی که پوست تیره دارند این است که سراغ رنگ صورتی کم رنگ یا صورتی چرک که امروزه استفاده زیادی از آن می‌شود، بروند. آن‌هایی که پوستی گندمی دارند به سمت صورتی پاستلی که نه خیلی کم‌رنگ و نه خیلی جیغ بنظر بیاید، بروند. خانم‌ها و دخترخانم‌هایی با پوست روشن نیز بهتر این است که صورتی پررنگ را انتخاب کنند.

مکمل رنگ صورتی در لباس

رنگ هایی مانند طوسی، سفید، قرمز، سبز و مشکی از جمله رنگ های رایجی می باشند که می توانند به راحتی در کنار صورتی قرار بگیرند و ترکیبی خاص و شیک را بوجود آورند. در ادامه چندین استایل از لباس های رنگ صورتی را برایتان گلچین کرده ایم که از آن ها می توانید در ست خود ایده بگیرید.

معجزه‌ای که ترکیب رنگ طوسی با صورتی می‌کند!

ست کردن رنگ صورتی

ست کردن رنگ صورتی کاری بسیار ساده است و نیاز به مهارت آنچنانی ندارد. یک پالتوی صورتی رنگ با چیزی مثل یک پلیور زنانه به رنگ طوسی استایلتان را کامل می‌کند. طوسی از رنگ‌هایی است که به صورتی جلوه خاصی می‌بخشد و آن را چشمگیرتر می‌کند. به‌راحتی می‌توانید از این رنگ به‌عنوان مکملی برای صورتی بهره ببرید. از اکسسوری‌های مشکی رنگ مانند کیف دستی برای شیک کردن استایلتان استفاده کنید.

به ست کردن رنگ صورتی و سفید فکر کنید

ست کردن رنگ صورتی

ست کردن رنگ صورتی

سفید یکی از رنگ‌های رایجی است که به‌راحتی با دیگر رنگ‌ها ست می‌شود و با سلیقه اکثر افراد همخوانی دارد. کافی است در کمد لباستان یک تکه لباس سفید (مانند شومیز) را با کت یا شلوار و یا پیرهنی صورتی تن کنید تا داشتن استایلی شیک و جذاب را تجربه کنید. کیف‌های دستی یا شانه‌ای صورتی رنگ می‌توانند شما را خانم‌تر نشان بدهند.

ست کردن رنگ صورتی و قرمز

ست کردن رنگ صورتی

ست کردن رنگ صورتی

صورتی و قرمز در کنار هم دو رنگ فوق‌العاده جذاب هستند. آیا تا به حال ترکیب این دو رنگ را تجربه کرده‌اید؟ اگر به‌دنبال سادگی در کنار زیبایی هستید پیشنهاد می‌کنیم اکسسوری‌های مشکی و صورتی رنگ را با این استایل همراه کنید مانند کیف‌های دستی.

معجزه‌ای که ترکیب سبز با صورتی می‌کند!

ست کردن رنگ صورتی

ست کردن رنگ صورتی

سبز یکی از رنگ‌های گرم و پرانرژی است که می‌تواند در کنار صورتی کم رنگ یا صورتی چرک ترکیب فوق‌العاده زیبایی را تشکیل بدهد. بهتر است به فکر یک استایل سبز و صورتی شیک دخترانه باشید. این استایل یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده در مراسم‌های رسمی و قرارهای مهم کاری است. کیف‌های دستی سفید و کرمی در استایلتان بیشتر از هر چیزی جلوه می‌دهد. 

استایل زیبای دخترانه با ست کردن رنگ صورتی و مشکی

ست کردن رنگ صورتی

یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای داشتن ستی شیک و دخترانه، پوشیدن لباس صورتی کم‌رنگ با مشکی است. اگر می‌خواهید رنگ صورتی در استایل شما بیشتر به چشم بیاید، بهترین گزینه همین رنگ مشکی است. می‌توانید یک کت صورتی را با شومیزی مشکی تن کنید. به فکر اکسسوری‌هایی با رنگ صورتی چرک باشید مانند کیف‌های چرم دستی! از آنجا که سادگی در این استایل حرف اول را می‌زند نیازی به استفاده از بدلیجات زیاد ندارید. استفاده از یک گوشواره ساده یا حلقه‌های بدون طرح برای این ترکیب کافی است.

صورتی یکی از رنگ‌های شاد و پرانرژی است که بیشتر مورد پسند بانوان و دخترخانم‌های شیک‌پوش و خوش‌سلیقه است. شما تا چه میزان از لباس‌های صورتی در استایلتان استفاده می‌کنید؟ تجربه استفاده از رنگ صورتی تا چه حد در بالا بردن روحیه شما تأثیرگذار بوده است؟ این میزان لذت را با ما نیز در میان بگذارید. ژومنت با ارائه جدیدترین مطالب در زمینه مد و استایل در سبک لباس پوشیدن به شما کمک می‌کند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که در زمینه ترکیب رنگ لباس در استایل‌هایشان به مشکل بر می‌خورند، عضویت در سایت ما را فراموش نکنید تا جدیدترین مطالب در مورد ست کردن رنگ‌ها را بخوانید!