مصاحبه اختصاصی با مریم زارعی خالق برند مَرزا

4 دقیقه مطالعه
مریم زارعی طراح و خالق برند مَرزا

مریم زارعی طراح و خالق برند مرزا به سبک نوین و تلفیق معماری است. به دلیل همکاری تازه او با فروشگاه ژومنت استایل و مصاحبه‌ای که با این طراح جوان انجام شده؛ در این مقاله از طراحان لباس مجله مد و فشن ژومنت، با افتخار به معرفی برند مریم زارعی می‌پردازیم. پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید.


بیوگرافی

مریم زارعی در سال 1367 در شیراز متولد شد. او از دوران جوانی و در سال 1389 به طراحی علاقمند بود؛ اما به صورت آکادمیک این رشته را دنبال نکرد. مریم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد معماری است.

بیوگرافی مریم زارعی خالق برند مرزا

تولد برند مَرزا Marza

مریم شروع طراحی خود را این‌گونه بیان کرد:

رشته طراحی، برای من صرفاً طراحی معماری ساختمان نبود. محیط اطراف، چیدمان وسایل اتاقم و وسایل میزکارم نیز به دلیل ریتم خاص، برای من جزء طراحی محسوب می‌شود. باتوجه به آموزش‌هایی که در مقاطع مختلف دیده بودم؛ طراحی را به ترکیب مواد مختلف و حتی ترکیب فرم‌های مختلف ربط می‌دادم و سعی می‌کردم با ترکیب آن‌ها به حالت ایده‌آلی که در نظر داشتم، برسم. 

زارعی در ادامه توضیح داد که او لباس‌های خودش را از دوران جوانی طراحی می‌کرد. و همیشه سعی بر این داشت که در طراحی‌های لباس‌های خودش نیز از ترکیب خطوط عمودی، افقی در حالت موازی استفاده کند. در یک دوره از زندگی او نیز، جرقه طراحی برای دیگران برای او زده شد و به‌صورت خیلی اتفاقی و خودآموز در سال 1397، وارد دنیای طراحی لباس شد. او در ادامه به مجله ژومنت گفت:

به این فکر افتادم که طراحی ساختمان را در مقیاس کوچک تر بیاورم و طراحی لباس را با طراحی obg ترکیب کنم. به‌عنوان‌مثال پارچه را با متریال فلز ترکیب کنم. در حال حاضر این مسائل به‌صورت جداگانه اتفاق می‌افتد؛ اما سعی کردم که در طراحی‌هایی که انجام می‌دهم یک زمینه‌سازی برای چیزی که در ذهن دارم را در کارهایم به تصویر بکشم.

برند مریم زارعی - برند مرزا

علت نام‌گذاری برند مرزا

نام مرزا مخفف اسم و فامیل طراح این برند جذاب و خاص است.

محصولات برند مرزا

مریم زارعی طراح برند MARZA، طرفدار سادگی است که باعث شد سبک مینیمال زنانه را برای برند خود انتخاب کند. او همچنین از طراحی‌های ساده در هفته مد بین‌الملل که باعث وسعت دید او می‌شود، الهام می‌گیرد. استفاده از رنگ خنثی و دوری از تزئینات امضای برند مریم زارعی است.

محصولات برند مرزا پوشاک زنانه از جمله: تونیک مانتویی، پالتو، اور کت و کت زنانه و ... است.

محصولات مرزا - خرید محصولات مرزا

کالکشن ها

مجموعه‌های برند مرزا به‌صورت فصلی است که طراحی و نوع پارچه نسبت به هر کالکشن متفاوت است. این برند تلاش می‌کند تا در عین سادگی یک لباس کاملاً کاربردی را به سبک مینیمال طراحی و تولید کند. همچنین برای ارائه بهترین ها این برند یک ماه برای هر کالکشن زمان می گذارد.

خرید محصولات برند مرزا

اور کت زنانه | کد 02124

برند مرزا

مشاهده محصول

برای تولید بهترین نوع محصول و دوخت تمیز و شیک، مریم زارعی کار خیاطی کارها را به یک تیم حرفه‌ای سپرده است و خودش کار طراحی کارها را بر عهده دارد. محصولات برند مرزا را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی پوشاک ژومنت استایل خریداری کنید.  

علت همکاری با ژومنت استایل

مریم زارعی که به‌تازگی با تیم ژومنت همکاری خود را آغاز کرده است، علت همکاری را این‌گونه توضیح داد:

 گسترش برندم و شناخته‌شدن در کنار طراحان دیگر می‌تواند تجربه جدیدی باشد و این با همکاری تیم جوان و با اشتیاق ژومنت جالب به‌نظر می‌رسد.   

گسترش برند مریم زارعی

می‌توان گفت که مریم تقریباً وقفه زیادی در کارش داشته است؛ اما به دلیل اینکه پوشاک یکی از نیازهای اولیه خودش نیز است؛ این کار را رها نمی‌کند. همکاری با فروشگاه ژومنت استایل یکی از راه‌های گسترش این برند نیز است.

برند مریم زارعی - برند مرزا - مریم زارعی

آینده فشن از نظر زارعی

فشن یک کشور بسیار پیچیده است و به عوامل متعددی از جمله تغییرات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی وابسته است. آینده فشن ایران به مشارکت طراحان، تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و عوامل مختلف دیگر وابسته است و نمی‌توان این مسیرها را با قطعیت پیش‌بینی کرد.   

احساس خالق برند Marza

هنگام شروع هر کار بزرگی ترس و آرزوهایی وجود دارد که برای هر کس متفاوت است. مریم این احساسات را برای ژومنت بازگو کرد.

بزرگ‌ترین ترس او در ابتدای شروع کارش، تکنولوژی و به‌روز بودن بود. که این ترس‌ها تا حدودی در بعضی از زمینه‌ها بر طرف شدند. همچنین این طراح جوان آرزوی طراح بودن در دو زمینه فرنیچر و لباس را دارد و در این زمینه نیز تلاش می‌کند تا به هدفش برسد.

اما با وجود این ترس و آرزوها شغل خالق مرزا، حس ارزش را به او می‌دهد و او سعی می‌کند کارش را به‌خوبی انجام دهد تا این حس روزبه‌روز پررنگ‌تر شود.

احساس خالق برند marza - برند مرزا - مریم زارعی

نظر شما درباره طراح برند مرزا چیست؟ اگر قصد دارید طراح شیرازی دیگری را بشناسید، پیشنهاد می‌کنم مصاحبه اختصاصی ساغر ناظم و الیانا زنگوئی را نیز مطالعه کنید.