معرفی ساینا مفاضی خالق برند بِلادونا

4 دقیقه مطالعه
معرفی ساینا مفاضی خالق برند بلادونا

ساینا مفاضی طراح و خالق برند بِلادونا است که این روزها کارهایش حسابی مورد استقبال قرار گرفته است. به دلیل همکاری تازه او با فروشگاه ژومنت استایل و مصاحبه‌ای که با این طراح جوان انجام شده؛ در این مقاله از طراحان لباس مجله مد و فشن ژومنت، با افتخار به معرفی برند ساینا مفاضی می‌پردازیم. پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید!


بیوگرافی ساینا مفاضی

ساینا مفاضی در هیجدهم مردادماه 1375 در شهر شیراز متولد شده است. او از دوران راهنمایی شور و اشتیاق خاصی به دنیای مد و لباس‌های ترند داشته است. او همچنین از همان ابتدا طرح‌های طراحان مختلف را بررسی می‌کرد و لباس خاص می‌پوشید. با وجود علاقه زیاد ساینا به مد اما او رشتهٔ مد را به‌صورت آکادمیک دنبال نکرد و در رشته روانشناسی بالینی در مقطع کارشناسی ارشد فارغ‌التحصیل شد.

برند بلا دونا -  بیوگرافی ساینا مفاضی

تولد برند بلا دونا

ساینا باوجود اینکه عاشق رشتهٔ تحصیلی‌اش است؛ اما معتقد است هر کسی در زندگی‌اش باید فعالیتی را داشته باشد که وقتی آن را انجام می‌دهد و سرگرم آن است به چیز دیگری فکر نکند و در حال زندگی کند. برای او هنر و خلق‌کردن، فعالیت معنادار در زندگی‌اش است. ساینا اولین طراحی‌های خود را به‌صورت خودآموز از سال 1397 شروع کرد. اما علاقهٔ او نسبت به مد و خلق‌کردن باعث شد تا او در سال 1400 در کلاس خیاطی ثبت‌نام کند که در ابتدا به‌صورت شخصی‌دوزی برای خودش طراحی و دوخت انجام می‌داد. این کار برای او چنان لذت‌بخش بود تا در فروردین سال 1402 تصمیم گرفت طراحی‌هایش را تحت عنوان برند بلا دونا در اینستاگرام به اشتراک بگذارد.

او در ابتدا با حمایت مالی پدرش آغاز به کارکرد و حمایت و تشویق تک‌تک اعضای خانواده‌اش را به‌عنوان بزرگ‌ترین دلگرمی در این راه می‌داند.

علت نام‌گذاری برند بلا دونا

کلمه بلا دونا (Bella Donna) یک کلمه ایتالیایی به معنای "زن زیبا" است. ساینا درباره علت انتخاب نام برندش این‌گونه گفت:

چون تمدن مد و فشن به ایتالیا برمی‌گردد دوست داشتم اسم برند رو ایتالیایی انتخاب کنم. به نظرم واژهٔ زیبا، صفتی هست که قابل حذف از هیچ زنی نیست.



برند بلا دونا - ساینا مفاضی - کراپ تاپ مجلسی

محصولات برند ساینا مفاضی

مفاضی محصولات این برند را کاملاً زنانه، خاص و با الهام از سبک کلاسیک طراحی می‌کند. استفاده از پارچه‌های خاص که کلیشه‌ای نیستند و سلیقهٔ افراد محدودی است؛ هدفی است که در تولید محصولات برندش سعی می‌کند همیشه داشته باشد. او با استفاده از پارچه‌های خاص، تمام چیزی که یک زن برای جذابیت نیاز دارد را در قالب برندش طراحی می‌کند. همچنین مفاضی به دلیل اهمیت به دوخت و کیفیت کارها و حفظ اعتماد مخاطبینش، دوخت کارها را به تیم باتجربه‌تری سپرده است.

محصولات بلادونا شامل: کراپ تاپ زنانه مجلسی ساده و یا آستین‌دار، کت کوتاه و جلیقه می‌شود.

برند بلا دونا - ساینا مفاضی - کراپ تاپ زنانه مجلسی - جلیقه زنانه مجلسی

کالکشن‌ها

مجموعه‌های این برند خاص به‌صورت فصلی و در چند پارت دوخته می‌شوند و طراحی و نوع پارچه‌ها نیز متناسب با فصل تغییر می‌کنند. طبق صحبت‌های ساینا مفاضی با مجله ژومنت، وقت‌گذاشتن بر روی هر کالکشن را این‌گونه بیان کرد:

تایم دقیقی را نمی‌تونم بگم، اما زمان‌بر و سخت‌تر از چیزی هست که فکرش را می‌کردم. روزهای قبل از عکاسی کالکشن جدید واقعاً تمام‌ وقتم رو از صبح تا شب توی کارگاه سپری می‌کنم.



برند بلا دونا - ساینا مفاضی - کراپ تاپ زنانه مجلسی -جلیقه جین زنانه

خرید محصولات بلادونا

این طراح خلاق در حال حاضر به دلیل دربرگرفتن جامعه گسترده‌تر، فروش آنلاین را به حضوری ترجیح می‌دهد. محصولات این برند را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی پوشاک ژومنت استایل خریداری کنید.

جلیقه زنانه جلو کوبلن | کد 01116

برند بلا دونا

مشاهده محصول

علت همکاری با فروشگاه ژومنت استایل

ساینا مفاضی یکی از اولین طراحانی بود که به مجموعه ژومنت پیوست و دلیل این همکاری را این‌گونه بیان کرد:

خوشبختانه از طریق یکی از دوستانم افتخار آشنایی با ژومنت را‌ پیدا کردم و ایدهٔ رشدکردن در کنار هم را خیلی دوست داشتم.

گسترش برند بلادونا

این طراح خلاق و بلندپرواز قصد گسترش برندش را دارد، به همین دلیل در حال حاضر علاوه بر همکاری‌اش با فروشگاه اینترنتی ژومنت استایل در ایران، با یک شرکت در آلمان نیز قصد همکاری دارد.

برند بلا دونا - ساینا مفاضی - کراپ تاپ زنانه مجلسی -جلیقه جین زنانه

آینده فشن ایران از نظر طراح شیرازی

طراحان ایرانی از نظر خلاقیت در طراحی‌ها و هم کیفیت محصولاتشان خیلی خوب پیش می‌روند. از نظر پشتکار و پیگیری آن‌ها برای گسترش کارشان، باعث افتخار هستند

طراح موردعلاقه ساینا مفاضی

در بین طراحان معروف، او فرناز سلمانی و طراح برند sondos را طراح موردعلاقه خود می‌داند.

احساس خالق Bella Donna

او در ابتدای کار اینکه کارهایش مورد استقبال قرار نگیرد، بزرگ‌ترین ترسش بود. اما این ترس برطرف شد و بیش از تصورش، از محصولاتش استقبال شد. در حال حاضر طراحی برای ساینا مانند مدیتیشن می‌ماند و حس خلق‌کردن برای او جذابیت دارد که همین عشق و علاقه او به کارش باعث تولید چنین محصولات خاص و جذابی می‌شود.  

او در ادامه گفت:

وقتی درگیر کارهای مزون هستم آن‌قدر با آن یکی می‌شوم که دیگر به هیچ‌چیزی فکر نمی‌کنم و کاملاً در لحظهٔ حال زندگی می‌کنم.

نظر شما درباره این طراح جوان و خلاق شیرازی چیست؟