درباره ساره نوری طراح لباس عروس

5 دقیقه مطالعه
ساره نوری طراح لباس عروس

ساره نوری از طراحان لباس عروس موفق ایرانی  است که روزبه‌روز به شهرت و محبوبیت خود می‌افزاید. همانطور که می‌دانید اکثر افراد موفق رویای بچگی خود را دنبال کردند و از ابتدا هدفمند کار خود را شروع کردند؛ اما مسیر و داستان تبدیل‌شدن نوری به یک طراح موفق بسیار جالب و متفاوت است. ما در مجله مد و فشن ژومنت با افتخار درباره زندگینامه ساره نوری طراح لباس صحبت می‌کنیم.


بیوگرافی ساره نوری

ساره نوری در سوم مرداد سال 1358 (25 ژوئیه 1979) در تهران متولد شد. در سال 1368 در سن 9 سالگی به آمریکا مهاجرت کرد و با خانواده در شمال ویرجینیا زندگی می‌کردند. ساره در رشته طراحی گرافیک از دانشگاه جورج میسون فارغ‌التحصیل شد. او به‌عنوان طراح گرافیک روی تبلیغات رسانه‌های تجاری مختلفی کارکرد.

زندگی عاشقانه

ساره در سال 2009 در واشنگتن‌دی‌سی در ریتز کارلتون ازدواج کرد. در حال حاضر او صاحب دو دختر دوقلو است.

شروع ایده طراح لباس عروس

ساره از دوران جوانی علاقه زیادی به لباس عروس و ظرافت‌های کلاسیک ستاره‌های هالیوودی مانند گریس کلی، آدری هپبورن و لورن باکال داشت. در آرزوی اینکه روزی به‌عنوان یک عروس چگونه به نظر برسد. او هیچ‌وقت به‌صورت حرفه‌ای علاقهٔ خود را دنبال نکرد. داستان آغاز کار حرفه‌ای او بسیار جالب است.

ساره نوری برای جشن عروسی خودش به دنبال لباس عروس بی‌نقص و زیبا بود. او پس از جستجوی بی‌پایان برای لباس عروس ایده‌آل  خود، به این فکر افتاد که چه کسی بهتر از خودش لباس عروسی بی‌نقص او را طراحی می‌کرد؟ او با استفاده از سوابق خود در طراحی گرافیک و هنرهای زیبا، تمایل خود را به طراحی در مسیری جدید به کار گرفت و اولین لباس عروس خود را برای خود طراحی کرد. لباسی که در آن واحد جذاب، زنانه و کلاسیک بود و این‌گونه سفر او به دنیای طراحی لباس عروس آغاز شد.    

sareh nouri، اولین لباس عروس خود را در مراسم عروسی خود را در یک مراسم عاشقانه و سنتی ایرانی که در ریتز کارلتون در واشنگتن‌دی‌سی  به نمایش گذاشت. او نه‌تنها با عشق زندگی‌اش ازدواج کرد، بلکه عشق جدیدی شروع به شکوفایی کرد.

تولد برند لباس عروس ساره نوری - ساره نوری طراح لباس - sareh nouri

تولد برند لباس عروس ساره نوری

اشتیاق او به طراحی لباس عروس، بعد از قدم‌گذاشتن در مسیر جذاب طراحی لباس متوقف نشد و او به این مسیر ادامه داد. ساره پیش از آنکه پایه و اساس کلکسیون لباس‌های شیک خود را پایه‌ریزی کند؛ در سالن‌های عروس گران‌قیمت، مدل‌سازی لباس‌های عروس کارکرد. همچنین با سازندگان لباس‌های شیک و مشاوره با عروس‌ها نیز همکاری داشت. که در نهایت به خریدار و مدیر فروش ارتقا یافت. پس از کسب سابقه کار در صنعت لباس عروس و کار انفرادی با عروس‌ها، ساره تصمیم گرفت تا خط لباس عروس خود را داشته باشد. بنابراین، او باهدف این که به هر عروس، حس اعتمادبه‌نفس، ظرافت و با یاد ماندنی در یک شب بدهد؛ برند ساره نوری (هم‌نام خودش)  را در سال 2011 در ایالات متحده راه‌اندازی کرد.  

تولد برند لباس عروس ساره نوری

متریال برند 

ساره در طول زندگی حرفه‌ای خود بر تعادل بین ظرافت و متمایز بودن تسلط داشته است و درعین‌حال عمق بی‌نظیری از احساسات را در هر لباس عروس به‌صورت بی‌نظیر بیان می‌کند. او با ترکیب بهترین توری فرانسوی وارداتی و ابریشم ایتالیایی، با تیم خیاط‌ان و الگوسازان آموزش‌دیده خود بر روی این آثار شیک کار می‌کند. همه لباس‌های عروس برند ساره نوری با اشتیاق بی‌نظیر، توجه شدید به جزئیات و مرغوب ترین پارچه ها، از نظر کیفیت و خلاقیت بی‌نظیر و دست دوز هستند. این لباس ها منحصراً در ایالات متحده با مدلی استثنایی از شیوه‌های طراحی عروس تولید می‌شوند.    

این اطمینان را می‌دهند که طرح‌ها فقط یک لباس نیستند، بلکه آن‌ها به‌صورت منحصربه‌فرد یک اثر هنری محسوب می‌شوند و آن‌قدر سبک و ظریف هستند که برای عروس مدرن امروزی ایده‌آل است.    

برند لباس عروس ساره نوری

گسترش برند ساره نوری

اکنون طرح‌های لباس عروس ساره نوری به محبوبیت زیادی رسیده است. علاوه بر لباس‌های عادی او کالکشن لباس عروس لوکس را نیز تولید کرده است که  در بوتیک‌های مجلل عروس و فروشگاه‌های بزرگ لوکس در سراسر ایالات متحده، به‌ویژه در شهر نیویورک و همچنین در  دالاس، تگزاس؛ آتلانتا، جورجیا؛ کارولینای شمالی و کانکتیکات به فروش می‌رسد.

برند ساره نوری - برند لباس عروس ساره نوری

سرچشمه الهامات برند ساره نوری

ساره طراح موفق لباس عروس علاوه بر طراح هنرمند نیز است. او به نقاشی علاقه دارد و زمانی که روی مجموعه لباس عروس خود کار نمی کند؛ به نقاشی مشغول است که زیبایی و تاریخ غنی هنر ایرانی یکی از الهامات همیشگی اوست.  روحیه هنری او در طراحی های او تاثیر مستقیم دارد. ستاره‌های پر زرق و برق هالیوود دوران کودکی نوری و همچنین با در نظر گرفتن ظرافت های زنانه دنیای معاصرقلب تپنده همه طرح های برند لباس عروس ساره نوری هستند.    

شهرت برند sareh nouri

امروزه  برند ساره نوری به سرعت تبدیل به یک برند لباس عروس در سراسر جهان شده است که توسط عروس‌هایی که شیفته طرح‌های رمانتیک، شیک و ساده او شدند. لباس‌های عروس این طراح موفق ایرانی، به‌خاطر منسوجات  و طراحی ظریف، سبک‌های خاص پاپیون معروف هستند.

برند sareh nouri

مجلات

هر یک از طرح‌های او در مجلات معتبر مد و فشن دنیا از جمله ووگ (Vogue)، نیویورک تایمز،  ال (Elle)، مجله People، مجله هفتگی ایالات متحده، Grace Ormonde Wedding Style،  Washingtonian Magazine، Martha Stewart، The Knot، WWD و Brides Magazine چاپ شدند.  

sareh nouri cover -  ساره نوری مجله

ویژگی جالب برند لباس عروس sareh nouri

این طراح موفق ایرانی، در اولین راه‌اندازی برند خود، تقریباً تمام جنبه‌های تولید را بر عهده داشت. به عنوان مثال: مدیریت کنترل کیفیت، حمل و نقل، صورتحساب، فروش، وب سایت، طراحی لوگو، تبلیغات تا بازاریابی، او همه این کارها را خودش انجام داد. همسر ساره نیز با دیدن اشتیاق او به این کار، به او در رسیدن به رویایش کمک کرد. اکنون ساره و همسرش یک تیم رویایی را تشکیل دادند.  ساره در بخش خلاقیت و تولیدی و شوهرش در بازاریابی و برندسازی فعالیت دارند. در نهایت یک لباس شیک تولید می شود که فقط یک لباس عروس نیست، بلکه یک اثر هنری است.

نظر شما درباره سرنوشت برند sareh nouri  چیست؟ نظر خود را در بخش دیدگاه برایمان بنویسید. برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای مد نیز می‌توانید پیج ژومنت استایل را در اینستاگرام دنبال کنید.

برند ساره نوری