مدل های شیک و متنوع کفش مناسب عروسی

شیدا رضایی 6 ماه پیش
6 دقیقه مطالعه
مدل های کفش مناسب عروسی

پس از خرید لباس و اکسسوری‌ مناسب عروسی، یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام داد انتخاب یک جفت کفش برای این مراسم است. مدل‌های متنوعی از کفش در بازار موجود است که باتوجه‌به سلیقه و میزان راحتی شما دسته‌بندی می‌شود. ازآنجایی‌که خانم‌ها و دخترهای جوان دررابطه‌با این مسئله حساسیت به خرج می‌دهند و مشتاقند که به دنبال زیباترین انتخاب‌ها بروند، در این مطلب زیباترین مدل‌ های کفش مناسب عروسی را معرفی کردیم. همراه ما باشید تا با آن‌ها آشنا شوید.


مدل های کفش مناسب عروسی

همان‌طور که می‌دانید جشن عروسی یکی از مراسم‌هایی است که همه افراد تجربه حضوریافتن در آن را داشتند. معمولاً برای شرکت در این مراسم، افراد به دنبال خرید لباس و اکسسوری‌های مناسب عروسی هستند و دوست دارند در این جشن بدرخشند. برخلاف خرید بهترین لباس برای عروسی که ممکن است کمی دشوار و پیچیده باشد، انتخاب یک جفت کفش زیبا می‌تواند برای شما راحت و اما سرگرم‌کننده باشد. کفش‌های مناسب عروسی اغلب در مدل‌های متنوعی از جمله پاشنه‌دار، پنجه باز و بنددار با تزیینات چشمگیر هستند. در ادامه بهترین ترندهای کفش مناسب عروسی از باکیفیت‌ترین برندها را برایتان ارائه کردیم.

1. صندل چرمی پلتفرم jimmy choo heloise 120

جیمی چو یکی از انتخاب‌های محبوب برای عروس‌های خوش‌سلیقه است. همان‌طور که می‌بینید صندلی راحت است و به‌گونه‌ای طراحی شده است که مناسب برای موقعیت‌های رسمی و مجلل مانند جشن و مهمانی است.

صندل چرمی پلتفرم jimmy choo heloise 120

2. صندل پاشنه دار سفید مالون سولیرز پرلا 70

کلکسیون کفش عروس مالون سولیزر (malonesouliers) طرف‌داران زیادی دارد و در این بخش به‌عنوان یکی از آیتم‌های ترندی معرفی می‌شود. این مدل صندل با طرح پنجه مربعی یکی از بهترین کفش‌های پاشنه‌دار این برند است که از چرم تولید می‌شود. برای تزیین آن از یک جواهرساز لبنانی دعوت به همکاری شده است و همان‌طور که مشاهده می‌کنید این کالکشن ظاهری زیبا و زنانه دارد. همچنین می‌توانید این صندل را با یک بلیزر و شلوار جین بپوشید و از داشتن استایل‌های متفاوتی با آن لذت ببرید.

صندل پاشنه دار سفید مالون سولیرز پرلا 70

3. کفش پاشنه دار راسل و بروملی، یکی از مدل های شیک کفش مناسب عروسی

این آیتم می‌تواند یکی از انتخاب‌های بی‌عیب و نقش شما باشد. کفش russellandbromley از چرم ناپا تولید می‌شود و از این رو کاملاً ضد آب است. بهترین پیشنهاد ما به شما پوشیدن آن با یک لباس مجلسی کت‌وشلواری است.

مدل های کفش مناسب عروسی

4. کفش راحتی مونسون دیامانت از مدل های کفش مناسب عروسی

اگر به دنبال گزینه‌هایی برای راحتی خود هستید، به سراغ صندل پاشنه تخت مونسون دیامانت بروید. این آیتم راحتی را برای شما به وجود می‌آورد و جلوه‌ای ساده با کمی زرق‌وبرق دارد.

کفش راحتی مونسون دیامانت

5. کفش پاشنه دار Roger Vivier Flower Strass 100

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، در تولید این کفش از ساتن استفاده می‌شود و برای زیباسازی آن تزیینات کریستالی خیره‌کننده را به کار می‌برند. از تجربه پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار خود راضی هستید؟ به نظرتان مدل‌های بدون پاشنه راحت‌تر هستند یا ترجیح می‌دهید کفش‌های پاشنه‌دار را بپوشید؟

مدل های کفش مناسب عروسی

6. صندل ساتن پاشنه بلوک کراوات دون مارنیز

یکی دیگر از آیتم‌های راحتی، این صندل است که همان‌طور که مشاهده می‌کنید از ساتن برای طراحی آن استفاده می‌شود و قسمت پنجه نیز باز و راحت است.

صندل ساتن پاشنه بلوک کراوات دون مارنیز

7. کفش پاشنه دار نیوس ایرنا، یکی از بهترین مدل های کفش مناسب عروسی

اگر به دنبال انتخابی خاص و زنانه هستید کفش نیوس ایرنا با پاشنه‌های کوتاه پیشنهاد می‌شود. لباس‌های مجلسی میدی می‌تواند بهترین ترکیب را با این آیتم تشکیل دهد.

مدل های کفش مناسب عروسی

8. صندل پاپیون کاملیا پلیسه ارگانزا با تزیین LOEFFELER RANDALL

یکی از برندهای تولید زیباترین کفش های مناسب عروسی کاملیا پلیسه ارگانزا که این بار یک صندل زیبا و راحت با پاشنه گرد و طرح پاپیون با چین‌های ریز تولید کرده است. این گزینه بیشتر مناسب دخترخانم‌های جوان خوش‌سلیقه است که می‌توانند با آن در مهمانی شیک ظاهر شوند.

صندل پاپیون کاملیا پلیسه ارگانزا با تزیین LOEFFELER RANDALL

9. صندل پوند مرنگ بیبی Bettina Vermillon - 252.00

همان‌طور که می‌دانید صندل‌ها بیشتر به‌پای دخترهای جوان خوش می‌نشیند و ازاین‌رو استایل آن‌ها شیک و دخترانه به چشم می‌آید.

صندل پوند مرنگ بیبی Bettina Vermillon - 252.00

10. کفش مجلسی مورگان ساتن، یکی از مدل های کفش مناسب عروسی

یک گزینه ساده و شیک مناسب خانم‌هایی که راحتی را اولویت قرار می‌دهند و هم‌زمان می‌خواهند از ترندها نیز استقبال شود.

مدل های کفش مناسب عروسی

11. کفش پاشنه دار Jimmy Choo Aurelie 85

این آیتم لوکس از برند جیمی چو بسیار زیبا طراحی شده است. انگشت نوک‌تیز، مرواریدهای مصنوعی و چرم سفید ترکیب فوق‌العاده‌ای را به وجود آوردند که نتیجه آن را در تصویر زیر می‌بینید.

کفش پاشنه دار Jimmy Choo Aurelie 85

12. صندل پاشنه بلند Dune Mistia

اگر قصد پوشیدن لباس‌های بلند را دارید، پیشنهاد می‌شود که این صندل را بپوشید و علاوه بر این که قد شما بلندتر می‌شود، پاهایتان نیز احساس راحتی می‌کند.

صندل پاشنه بلند Dune Mistia

13. کفش پاشنه دار TOMFORD، یکی از شیک ترین مدل های کفش مناسب عروسی

خانم‌های ساده پسند و شیک‌پوش از این کالکشن تام فورد به‌راحتی دست نمی‌کشند.

مدل های کفش مناسب عروسی

14. صندل JIMMY CHOO

این صندل از جین براق ساخته شده است و برای تزیین آن از دانه‌های مروارید مصنوعی استفاده کردند. با این آیتم هنگام قدم‌زدن چشم‌ها به سمت شما خیره می‌ماند.

صندل JIMMY CHOO

15. صندل AQUAZZURA 105

افرادی که به دنبال این هستند تا قد بلندتر دیده شوند، صندل AQUAZZURA 105 کمک خوبی دررابطه‌با این مسئله به آن‌ها می‌کند.

صندل AQUAZZURA 105

16. کفش چرمی Valentino One Stud، یکی از مدل های خاص کفش مناسب عروسی

فرقی نمی‌کند که برای حضور در جشن یک لباس مجلسی زنانه یا پیراهن میدی را بپوشید؛ انتخاب این کفش با هر دوی این لباس همخوانی دارد و ترکیب چشمگیری ایجاد می‌کند.

مدل های کفش مناسب عروسی

17. صندل چرمی گوچی

مارک گوچی از آن دسته کالکشن‌های زیبا و باکیفیت تولید می‌کند و حتماً نام آن را بارها شنیدید. این صندل از چرم تولید می‌شود و پا در آن احساس راحتی می‌کند.

17. صندل چرمی گوچی

18. صندل چرمی پاشنه دار تام فورد

مدل پاشنه و قفل کوچکی که به بند مچ پا آویز است شکل این صندل را خاص و جذاب جلوه می‌دهد.

صندل چرمی پاشنه دار تام فورد

19. کفش مونسون دیامانت، یکی از مدل های کفش مناسب عروسی

مدل نوک‌تیز این کفش برازنده هر خانمی است که با انتخاب آن بسیار خاص ظاهر شود. تزیینات دیامانتی این کفش چشم‌ها را به خود جذب می‌کند و کاملاً زنانه به نظر می‌رسد.

کفش مونسون دیامانت

20. صندل Jimmy Choo - 795.00 با تزیین پاپیون Aveline 100

یکی از محبوب‌ترین کفش‌های مناسب عروسی موجود در بازار است که در قسمت پشت‌پا و روی پنجه با پاپیون تزیین می‌شود که ظاهر آن را کیوت و شیک می‌سازد. 

صندل Jimmy Choo - 795.00 با تزیین پاپیون Aveline 100

21. صندل چرم متالیک Miu Miu

بدون شک یکی از گزینه‌هایی است که اگر آن را انتخاب کنید از پوشیدن آن پشیمان نمی‌شوید. طراحی شیک و منحصربه‌فرد این صندل باعث می‌شود که علاوه بر جشن عروسی، آن را در موقعیت‌های رسمی دیگر نیز بپوشید.

صندل چرم متالیک Miu Miu

سلیقه شما کفش مجلسی یا صندل است؟ به نظرتان در کدام یک پا احساس راحتی بیشتری می‌کند؟