6 مورد از اکسسوری های استایل مردانه که استایل شما را جذاب می کند

7 دقیقه مطالعه
اکسسوری های استایل مردانه

اکسسوری های استایل مردانه اگر به درستی انتخاب شوند، می تواند سطح یک استایل را از 0 به 100 برساند. همانطور که می‌دانید اکسسوری‌ها مکمل لباس هستند. و استفاده از آن ها بیانگر این است که برای زیبا و شیک شدن لباس هایتان وقت گذاشتید. استفاده اشتباه از  لوازم جانبی  مردانه می تواند به راحتی استایل و ظاهر شما را خراب کند و شما را فردی بدون اعتماد به نفس نشان دهد.   بسیاری با پوشیدن اکسسوری مردانه راحت نیستند. اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید، اما علاقه به آن ها دارید. ما در مجله مد و فشن ژومنت اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. فهرستی از اکسسوری های  مناسب استایل مردانه را جمع‌آوری کردیم. با این راهنمایی‌ و ترفندهای ما، هر مردی می‌تواند به درستی اکسسوری بپوشد و عالی به نظر برسد.


  • دستبند یکی از پرطرفدارترین اکسسوری های استایل مردانه

اگر قبلاً از دستبند استفاده نکردید، وقت آن است که همین الان شروع کنید. مدتی است که دستبندهای مردانه جزو برترین اکسسوری‌های مردانه بودند و در امسال نیز به همین صورت خواهند بود. استایل شما بر روی نوع دستبندهایی که می پوشید نیز تاثیر می گذارد. فرقی نمی‌کند به لباس‌های کلاسیک، استایل خیابانی و یا هر چیز دیگری علاقه‌مند باشید. همیشه یک دستبند عالی وجود دارد که کاملاً متناسب با سبک استایل شما است. به یاد داشته باشید که یک دستبند باید به عنوان بخشی ظریفی از استایل شما باشد باشد. و از آن به عنوان نقطه مرکزی لباس، استفاده نکنید.

دستبند مردانه مناسب هر استایل 

اگر استایل شما رسمی است، و کت، شلوار و کراوات می پوشید، دستبند مردانه استیل و مجلل، مانند یک زنجیر نقره ای یا یک دستبند مهره ای با جزئیات فلزی انتخاب عالی است.  اگر کمد لباس شما بیشتر از استایل کژوال، راحت و غیررسمی تشکیل شده است؛ دستبندهای چندتایی  بهترین گزینه هستند. به عنوان مثال می توانید از یک دستبند ماکرامه، چرم، مهره‌دار به رنگ مورد علاقتان را امتحان کنید.

دقت کنید که لازم نیست در هر دو دست دستبند مردانه بپوشید، ترجیحاً یک مچ دست را خالی بگذارید. با توجه  به سبک دستبند، می توانید فقط یک دستبند بپوشید یا تعداد زیادی را روی هم ببندید تا جلوه بیشتری داشته باشد. اما دستبند مردانه فلزی را کافیست به صورت تک بپوشید.

دستبند یکی از پرطرفدارترین اکسسوری های استایل مردانه

  • زنجیر مردانه

زنجیر مردانه هر سال محبوبیت بیشتری پیدا می کند. گردنبند زنجیری یک اکسسوری مردانه ساده است.  اما در عین حال نیز در مدل ها و اندازه های بی شماری طراحی و تولید می شود. زنجیر مردانه در ضخامت و اندازه های مختلفی تولید می شود. و شما انتخاب های مختلفی برای ست کردن با استایلتان دارید. اگر در استفاده از زنجیر تازه کار هستید، پیشنهاد می کنم از زنجیر های ضد زنگ استفاده کنید. به این دلیل که رنگ خود را از دست نمی دهد و بسیار با دوام هستند. 

استایل با زنجیر مردانه

انواع مختلفی از سبک زنجیرهای مردانه وجود دارد که می توانید به راحتی و مطابق با سلیقه  و استایل خود یکی را انتخاب کنید. کلاسیک ترین سبک های زنجیره ای عبارتند از: زنجیر فیگارو، زنجیر رولو، زنجیر جعبه (باکس)، زنجیر گندم، زنجیر طناب و زنجیره فرانکو.

اگر زنجیرهای طلایی و نقره ای کلاسیک  را نمی پسندید، پیشنهاد می کنم زنجیر مردانه مشکی را انتخاب کنید. مشکی جایگزین مدرن تری برای طلایی و نقره ای است.  و رنگ آن نیز همه پسند است.

اکسسوری های استایل مردانه زنجیر مردانه

  • ساعت یکی از جذاب ترین اکسسوری های استایل مردانه

به راحتی می توان گفت که ساعت های مچی هرگز از مد نمی افتند و جزو یکی از جذاب ترین اکسسوری ها هستند. ساعت نوعی بیانگر شخصیت شماست. مدل ساعت روی مچ شما چیزهای زیادی در مورد سبک زندگی شما به دیگران می گوید.  در انتخاب ساعت مچی باید به این نکته توجه داشت   که به هدفی ساعت را می خرید. به این دلیل که  برخی از افراد دوست دارند فقط یک ساعت با کیفیت خوب داشته باشند که بتوانند در هر موقعیتی از آن استفاده کنند. برخی دیگر ترجیح می دهند انتخاب و تنوع بیشتری داشته باشند و چندین ساعت مچی مختلف داشته باشند که می توانند حتی روزانه آنها را جایگزین کنند.

استایل با ساعت مچی مردانه

اگر شما جزو افرادی هستید که استایل های زیادی دارید و همچنین ساعت با کیفیت و خوبی میخواهید که بتوانید با هر نوع استایل خود ست کنید؛ پیشنهاد می کنم از ساعت مردانه مینیمال استفاده کنید. این ساعت های مردانه که رنگ های خنثی نیز دارند به راحتی می توانید با لباس های غیر رسمی و یا  همچنین با کت و شلوارهای کلاسیک ست کنید.

ساعت یکی از جذاب ترین اکسسوری های استایل مردانه

  • اکسسوری کت و شلوار مردانه

بدون شک برای شیک پوشی به سبک استایل رسمی، کت و شلوار تنها گزینه ی موجود است. برای تاثیرگذاری و جذابیت بیشتر باید کت و شلوار خود را به درستی تزئین کنید، پوشیدن کت و شلوار کافی نیست. برای اینکار بایستی تمامی اکسسوری های  مناسب استایل مردانه در این  استایل رسمی را تکمیل کنید. منظور ما از لوازم جانبی کت و شلوار شامل: کراوات، پاپیون، دستمال جیب، دکمه سرآستین، گیره کراوات و سنجاق سینه  است. این چیزی است که یک مرد باکلاس برای به نمایش گذاشتن بیشتر کت و شلوارهایش استفاده می کند. جواهرات و اکسسوری مردانه در جشنواره کن 2022 به خوبی به نمایش گذاشته شدند.

استایل کت و شلوار با لوازم جانبی آن

یکی از جذابیت ترکیب استایل، ست کردن کراوات یا پاپیون با دستمال جیب کت است. اما اگر کت و شلوار طرح دار می پوشید، طرح کت را با این اکسسوری ها یکی نکنید و بهتر است رنگ آن ها با کت مطابقت داشته باشد وساده باشند.

اکسسوری  کت و شلوار مردانه

  • انگشتر مردانه

همه مردان اعتماد به نفس کافی برای پوشیدن انگشتر را ندارند. نظر بسیاری از مردان این است که  حلقه ازدواج، تنها حلقه ای که یک مرد باید بپوشد. خوشبختانه اخیراً همه چیز تغییر کرده است و مردان زیادی انگشتر به دست می کنند.  

هر چه مردان بیشتری شروع به پوشیدن آن ها می کنند، دیگران جسارت بیشتری برای پیروی از آن پیدا خواهند کرد.

استایل با انگشتر مردانه

این روزها انگشترهای مردانه زیادی وجود دارد که باعث می شود مردان بدون اینکه زنانه به نظر برسند استایل خود را از طریق جواهرات نشان دهند. فرقی نمی کند، حلقه های ظریف یا حجیم را ترجیح می دهید، گزینه های زیادی برای همه سبک استایلی وجود دارد. برای شیک کردن ظاهرتان می توانید با دستبندی متناسب آن را ست کنید. بهتر است یک، دو و یا نهایت سه حلقه را به طور همزمان بپوشید. از پوشیدن انگشترهای زیاد خودداری کنید.

اکسسوری های استایل مردانه-انگشتر

  • عینک آفتابی

عینک آفتابی یکی از اکسسوری های  مناسب استایل مردانه است. این اکسسوری هم کاربردی و هم بدون زمان است. آنها ابتدا برای محافظت از چشم در برابر تمام اشعه های مضر خورشید ایجاد شدند. و ظاهری خاص و جذابی نداشتند. اما به مرور با فراگیری مد، با طراحی های جذابی وارد بازار شدند. و بیشتر برای به نمایش گذاشتن سبک شخصی استفاده می شوند. برخی از افراد دارای چندین جفت عینک هستند تا بتوانند عینک مناسب را با موقعیت، لباس و روحیه خود مطابقت دهند.

مطالب مرتبط : 7 عینک آفتابی های ترند زنانه 2023 که قبل از شروع تابستان بایدبشناسید

استایل با عینک آفتابی مردانه

اگر زیاد طرفدار عینک آفتابی نیستید؛ حتما یک عینک آفتابی خلبانی داشته باشید. چه در یک روز معمولی، چه در مهمانی و چه در مراسم تشییع جنازه، این عینک را می توان به راحتی در هر مکانی استفاده کرد. برای تنوع در استایلتان، با رنگ و نوع فریم عینک بازی کنید. شیشه های رنگی می تواند ظاهری جذابی برای شما رقم بزند. عینک با شیشه ی ساده نیز برای علاقمندان عینک نیز بسیار کاربردی است. و در همه زمان می توان آن را بر چشم داشت. یک جفت مناسب و متناسب با فرم صورت شما می تواند شما را در هر شرایطی جذاب و به  روز جلوه دهد.  

عینک آفتابی یکی از اکسسوری های  مناسب استایل مردانه

نگهداری از اکسسوری مردانه در آخر،  باید مطمئن شوید که تمام لوازم جانبی شما مرتب و خوش فرم هستند. اکنون که سال به تازگی تغییر کرده است، زمان مناسبی است که همه چیزهای ضروری خود را بررسی کنید و متوجه شوید نیاز به خرید مجدد دارند یا خیر. امیدوارم این مقاله به شما در انتخاب اکسسوری مناسب با استایتان کمک کرده باشد. اگر به دنیای مد و فشن علاقه دارید صفحه اینستاگرام مجله ژومنت را دنبال کنید.