مدل موهای زنانه که مردان میپسندند

شیدا رضایی 9 ماه پیش
4 دقیقه مطالعه
مدل موهای زنانه که مردان میپسندند

همان‌طور که می‌دانید مو نقش اصلی در زیباتر نشان‌دادن چهره دارد؛ اما مدل دادن به آن، در جذابیت ظاهر صددرصد مؤثر است. ازآنجایی‌که زیبایی برای خانم‌ها بسیار مهم است پس چه‌بهتر با نگاهی به مدل موهای جدید، زیبای واقعی را برای خود رقم بزنند. برای آقایان مهم است که شما به استایل خود اهمیت می‌دهید یا نه! یکی از آیتم‌هایی که در استایل زیاد موردتوجه قرار می‌گیرد، مو است. شما می‌توانید با شناخت مدل موهای زنانه که مردان میپسندند ، خود را در نگاه آقایان زیباتر جلوه دهید.


انواع مدل موهای زنانه که مردان میپسندند

مردها سلیقه مختلفی را در انتخاب بهترین مدل مو دارند. برخی از آن‌ها مو‌های فر را به همه چیز ترجیح می‌دهند؛ اما درحالی‌که برخی دیگر عاشق موهای صاف و براق هستند. اینکه خانم‌ها چه مدلی به حالت موهایشان می‌دهند بر روی جذابیت او برای دیگران بسیار تأثیرگذار است. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که خانم‌ها با چه مدل مویی می‌توانند برای آقایان دلبری کنند.

بافت دو گوشی: تلفیق بازیگوشی و زنانگی

بافت دو گوشی

این مدل مو اغلب ظاهر خانم‌ها را جوان و بازیگوش جلوه می‌دهد. بافت دوگوشی حس زنانگی را در شما برجسته‌تر می‌کند و برخی از مردها نیز می‌گویند که این مدل مو برایشان جذاب به نظر می‌رسد. اگر سبک کلاسیک را دوست دارید و می‌خواهید یک پوشش رسمی داشته باشید، بافت مو به روش دوگوشی به شما پیشنهاد می‌شود.

موی مجعد: در آغوش گرفتن اصالت

مدل موی مجعد

راحت‌ترین روش تشخیص نوع موی مجعد، حلقه‌های طبیعی هستند که در تارهای مو ایجاد می‌شوند و مانع پخش چربی پوست سر در طول تارها می‌شود. موی مجعد از حلقه‌های شل و شناور تا پیچ‌های چوب‌پنبه‌ای تنگ و فنری که کمی براق جلوه می‌کنند، تشکیل می‌شود.

موهایی با حالت مجعد به‌تنهایی ظاهر خانم‌ها را برای آقایان خیره‌کننده می‌کند. آقایان مدل موی فر را یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و زیبا برای خانم‌ها می‌دانند که به‌ظاهر کلی یک زن، شخصیت و جذابیت می‌بخشد.

موی صاف به همراه کمی فر

مدل موی صاف با کمی فر

برای افرادی که به دنبال مدل موهای آسان و بی‌دردسر هستند، مدل موی صاف کمی فر پیشنهاد می‌شود. مردها تعادل بین موهای صاف و مجعد را دوست دارند که این تعادل به چهره، ظاهر زنانگی و لطافت هدیه می‌دهد.

موی بسته در بالای سر

مدل موی زنانه که مردان می پسندند

این شیوه از بستن مو از نظر آقایان ظاهری منحصربه‌فرد و جذاب را برای خانم‌ها به همراه دارد. برای بستن مو به ای مدل، ابتدا مو را به حالت دم‌اسبی ببندید و قسمت باقی‌مانده را به روشی که دوست دارید به سمت بالا جمع کنید و با یک کش یا گیره آن را نگه دارید.

مدل موی پیکسی

مدل موی مورد پسند آقایان

شاید پیکسی مدل مویی محبوب برای خانم‌ها نباشد؛ اما مردها به این مدل علاقه‌مندند. آن‌ها پیکسی را منحصربه‌فرد و جذاب می‌دانند و معتقدند خانم‌ها با این مدل، ظاهری جسور پیدا می‌کنند.

موی صاف و براق

مدل موی زنانه مورد پسند مردان

ظاهراً موهای صاف و براق جنیفر انیستون توانست قلب بسیاری از آقایان را به خود جذب کند. مردها بر این باورند که این مدل مو سبکی ساده و کلاسیک مانند دارد.

جذابیتی باور نکردنی با مدل موی آندرکات

مدل موی زنانه مردان میپسندند

استفاده این مدل مو از دهه 1910 تا 1940 بیشتر بین آقایان باب بود. در سال 1980 دوباره احیا شد و در نهایت در دهه 2010 در بین افراد مد شد. اگر می‌خواهید موی خود را به این مدل حالت دهید، همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید موهای بالای سر بلند هستند و با یک فرق کج جدا می‌شوند. موهای پشت و پهلوها هم بسیار کوتاه هستند. این مدل مو در فهرست جذاب‌ترین مدل موی کوتاه زنانه 2023 قرار دارد و شما می‌توانید با آن ظاهری خاص و جذاب را در ذهن آقایان ماندگار کنید.

باب، یکی از بهترین مدل موهای زنانه که مردان میپسندند

مدل موی مورد پسند مردان

این مدل مو نیز یکی از مدل‌های ترندی 2023 تابستانه مو برای خانم‌ها است و برخی از آقایان معتقدند که این جذاب‌ترین مدل مویی است که یک خانم می‌تواند انتخاب کند. باب اعتمادبه‌نفس بالایی را در خانم‌ها تراوش می‌کند و می‌توان این سبک را به شیوه‌های مختلف از ساده و شیک گرفته تا ژولیده و موج‌دار روی مو استایل کرد و برای هر موقعیتی انتخابی عالی و مطمئن است. به گفته آقایان مدل موی باب، گردن و خط فک خانم‌ها را برجسته می‌کند و ظاهری جذاب، چشمگیر، لطیف و درعین‌حال قوی را برای آن‌ها به همراه دارد.

دم اسبی

مدل مویی که مردان می پسندند

مدل دم‌اسبی انتخابی ساده برای خانم‌ها است که با هر لباسی که تن کنید می‌درخشد و برای موقعیت‌های رسمی و غیررسمی مناسب انتخاب می‌شود. برخی از آقایان بر این باورند که مدل موی دم‌اسبی ظاهر خانم‌ها را بامزه‌تر جلوه می‌دهد و آن را فردی فعال و پر انرژی می‌بینند.

شما کدام یک از مدل موهای بالا را می‌پسندید؟ به نظر شما چه مدل موهای دیگری می‌تواند دل آقایان را ببرد؟ اگر این مطلب را دوست داشتید، در پایین همین صفحه به ما امتیاز دهید.