انواع مدل موهای شیک اسپرت دخترانه

شیدا رضایی 11 ماه پیش
6 دقیقه مطالعه
مدل مو اسپرت دخترانه

مو یکی از آیتم‌های اصلی در استایل هر فرد است و ازاین‌رو باید به آن توجه بیشتری شود چرا که در زیبایی چهره شما نقش اساسی دارد. برای این کار ابتدا باید با مدل موهای جدید آشنا شوید و نحوه آراستن موها را با تکنیک‌های مختلف آموزش ببینید تا برای رفتن به مهمانی‌ها یا مکان‌های عادی به‌راحتی با یادگیری چند ترفند ساده، موهای خود را مدل دهید. یکی از  بهترین آیتم‌ها برای آرایش مو، مدل موهای اسپرت دخترانه است که در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی انواع آن می‌پردازیم.


بهتر است به فکر انتخاب ترفندهای پیچیده‌تری از مدل مو باشید و از بستن موهای خود با روش‌های ساده دست بکشید. همه ما می‌دانیم که با ورود به هر مکانی اولین چیزی که نیمی از شخصیت فرد را بیان می‌کند، استایل و سبک پوشش آن است. موها نیز در این بخش نقش مهمی دارند و چه‌بهتر که با پیاده‌سازی چند تکنیک ساده، به موهای خود مدل‌های شیک و جذابی را بدهید. این ترفند به شما کمک می‌کند ظاهری خاص، زیبا و مؤثر داشته باشید. در ادامه با خاصیت این مدل موها در استایل‌های دخترانه بیشتر آشنا شوید.

انواع مدل مو های روتین اسپرت دخترانه

مدل موهای اسپرت دخترانه زیر دارای انواع تکنیک‌های مدل‌سازی برای مو از جمله بافت، بستن مو به روش دم‌اسبی و... هستند که با الهام از آن‌ها، شما نیز سبکی خاص از مدل مو را برای خود رقم بزنید. در ادامه فهرستی از شیک‌ترین مدل موهای اسپرت را برایتان ارائه کرده‌ایم. هم چنین شما را با نحوه آراستن موها به این مدل‌ها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

1. دم اسبی با بافت های متنوع، مدل موی دخترانه بلند

مدل مو اسپرت دخترانه

برای موهای بلند پیداکردن مدل مویی که تمام تارهای مو را به‌صورت منظم حالت دهد و فشار زیادی به ریشه مو نیاورد، کمی چالش‌برانگیز است. در اینجا مدل موی دم‌اسبی با بافت‌های مختلف یکی از بهترین ایده‌های ما برای افرادی که موی بلندی دارند است.

2. بافت هلندی، مدل موی اسپرت بلند شیک

مدل مو اسپرت دخترانه

در این بخش یک راه‌حل عالی برای حالت دادن به موهایتان پیشنهاد می‌کنیم و آن هم بافت هلندی است. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، به ‌واسطه فرق سر مو به دو قسمت مساوی تقسیم می‌شود. سپس هر دو قسمت را به‌صورت منظم ببافید و در انتها قسمت میانی تا انتهای مو را به روش گوجه‌ای بپیچید و آن را با یک گیره مو ثابت نگه دارید.

3. بافت کلاسیک، مدل مو اسپرت دخترانه بلند

مدل مو اسپرت دخترانه

بافت کلاسیک یک نسخه به‌روز از انواع مدل موهای اسپرت است که یقیناً دخترخانم‌های زیادی عاشق آن می‌شوند. در این بخش ابتدا یک فرق کج برای موهایتان ایجاد کنید. حال دو قسمت جدا شده را مانند تصویر بالا ببافید و در پایان بخشی از بافت خود را به شکل یک گوجه بپیچید.

4. ترکیب شینیون و بافت، مدل موی اسپرت بلند

مدل مو اسپرت دخترانه

ابتدا دو بافت وارونه روی موهای خود ایجاد کنید سپس موی خود را به‌صورت دم‌اسبی ببندید. حال یک شینیون حجیم با قسمت صاف موی خود ایجاد کنید. اگر هم دوست دارید یک مدل پوف به چتری‌هایتان بدهید و آن را با اسپری ثابت نگه دارید.

5. بافت چهار تکه، مدل موی خاص دخترانه بلند

مدل مو اسپرت دخترانه

یکی دیگر از مدل موهای اسپرت جذاب دخترانه ، بافت چهار تکه است که در اینجا به شما نحوه انجام آن را آموزش می‌دهیم. ابتدا موهای خود را فرق وسط کنید. حال موی خود را به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید (دو قسمت در بالا و دو قسمت در پایین مو). سپس این چهار قسمت را مانند تصویر بالا به‌صورت منظم ببافید.

6. بافت فرانسوی، مدل موی زیبای اسپرت بلند

مدل مو اسپرت دخترانه

موهای خود به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و نیمه بالایی هر دو قسمت مو را به روش فرانسوی ببافید. سپس نیمه پایینی موهایتان را به حالت باز رها بگذارید.

7. بافت شیک با حالت گوجه ای

مدل مو اسپرت دخترانه

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ابتدا موهای خود را به نیم مساوی به کمک فرق وسط جدا کنید و سپس موهای خود را به‌صورت وارونه ببافید. کمی از موهای بافته نشده را مانند گوجه بپیچید و آن را با یک گیره مو ثابت نگه دارید.

8. بافت چرخشی، مدل موی بلند

مدل مو اسپرت دخترانه

یکی از خاص‌ترین مدل موهای اسپرت برای دخترخانم‌هایی که به دنبال ایجاد تنوع در موهای خود هستند، مدل بافت چرخشی است. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، بافت‌های فرانسوی باحالت پیچ‌خورده انجام شده است. سپس قسمتی از نیمه پایینی مو نیز با یک بافت کبابی ساده به پایان می‌رسد.

9. دم اسبی با بافت کبابی، مدل موی بلند

مدل مو اسپرت دخترانه

مدل موی دم‌اسبی یکی از ساده‌ترین مدل‌ها که همه شما بلدید. حال برای اینکه حالت موی شما از سادگی خارج شود، آن را به‌صورت کبابی ببافید.

10. مدل موی شیک با بافت کناری، مدل مو اسپرت ساده

مدل مو اسپرت دخترانه

یکی دیگر از ساده‌ترین مدل موهای اسپرت دخترانه است. در این قسمت لازم است؛ مانند تصویر بالا در نیمه بالایی مو یک بافت کناری ساده ایجاد کنید و نیمه پایینی را به‌صورت ساده ببندید.

11. بافت فرانسوی دو تکه، مدل مو اسپرت کوتاه

مدل مو اسپرت دخترانه

یکی از روش‌های زیبا برای مدل دادن به موهای کوتاه، بافت فرانسوی دوتکه است. ابتدا موهای خود را با یک فرق وسط به دوتکه جدا کنید و هر دو قسمت را به‌صورت فرانسوی ببافید.

12. مدل مو اسپرت کوتاه با بافت ساده و شیک

مدل مو اسپرت دخترانه

در این بخش باید موهای خود را به چندتکه مساوی تقسیم کنید. سپس تکه‌ها را با بافت‌های ساده حالت دهید. یکی از مدل موهای آسان و سریع برای دخترخانم‌های شیک‌پوش است.

13. بافت مخفی، مدل مو اسپرت ساده و خاص

مدل مو اسپرت دخترانه

در اینجا یکی از مدل موهای خاص دخترانه را می‌بینید که با حالتی مخفی بافته شده است. برای آراستن مو به این شیوه، ابتدا موهای خود را به سه قسمت مساوی مانند تصویر بالا تقسیم کنید. حال قسمت میانی مو را به شکل فرانسوی ببافید. سپس دو قسمت کناری را با میانی ترکیب کنید و در نهایت برای بستن آن از بافت میانی کمک بگیرید.

14. مدل موی اسپرت دم اسبی با بافت ساده

مدل مو اسپرت دخترانه

خوب به بافت موی تصویر بالا نگاه کنید. همان‌طور که می‌بینید دو بافت ساده با ابعاد کوچک و متوسط در قسمت جلوی مو است. این بافت‌ها به‌صورت هدبند عمل می‌کنند. موهای پشت نیز به شکل دم‌اسبی به سمت بالا بسته شده است. این سبک از مدل مو، انتخابی جسورانه برای دخترخانم‌های خوش‌سلیقه محسوب می‌شود.

15. مدل موی اسپرت ساده و شیک

مدل مو اسپرت دخترانه

اگر به دنبال آسان‌ترین سبک از مدل موی دخترانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مدل مو را امتحان کنید. در حالت کلی موهایتان را به روش گوجه‌ای ببندید.

کدام یک از مدل موهای بالا را دوست داشتید؟ چند مدل موی دیگر را نیز شما پیشنهاد دهید. آیا به آرایش مو با بافت‌های مختلف علاقه‌مندید؟ چند مدل بافت موی مورد پسندتان را معرفی کنید. اگر از خواندن این مطلب لذت بردید، در پایین همین صفحه به ما امتیاز بدهید.