13 راهنمای ست کردن لباس سفید در فصل گرما که به آن نیاز دارید

9 دقیقه مطالعه
راهنمای ست کردن لباس سفید

رنگ سفید جزو رنگ‌هایی است که با تمامی رنگ‌ها می‌توان آن را ست کرد. اما کمتر کسی از آن به تنهایی در استایل خودش استفاده می‌کند. این رنگ ممکن است با توجه به محل زندگی و سن، محبوب باشد. به‌عنوان مثال شهرهای جنوبی و گرم، منطقه ایده‌آلی برای استایلی با لباس‌های رنگ روشن حتی در زمستان است. رنگ سفید در این مناطق طرفدار بیشتری دارد. اما باید گفت می‌توان این رنگ را در تمام طول سال پوشید. با این حال، استایل هوشمندانه به معنای استفاده از رنگ سفید به تنهایی نیست؛ بلکه به این معناست که چگونه آن را با رنگ‌های دیگر هماهنگ کنید تا اطمینان حاصل شود که بهترین ظاهر ممکن را به دست می‌آورید. اگر شما هم علاقمند به استفاده از این رنگ همه کاره شدید در این مقاله راهنمای ست کردن لباس سفید و قوانین استفاده از آن را از دست ندهید!


قوانین اساسی برای پوشیدن لباس سفید

با توجه به تاکید روز مدرن بر روی استایل، بسیاری از افراد در مورد اساس استایل آشنایی ندارند و بیشتر بدون دانش در مورد مد از رنگ‌ها در استایل خودشان استفاده می‌کنند. ممکن است احساس کنید که هیچ قانون سخت و صریحی برای پیروی از مد وجود ندارد. اما مانند استایل گوتیک، قوانینی در مورد پوشیدن لباس سفید وجود دارد که ممکن است آن را نشنیده باشید. به هر حال مد همیشه تغییر می‌کند، بنابراین آنچه در یک زمان یک "قانون" در نظر گرفته می‌شود، امروز می‌تواند منسوخ شده باشد. وقتی صحبت از ست لباس سفید می‌شود، انتخاب با شماست و حتی می‌توانید قانون‌شکنی کنید و از این رنگ استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از بررسی نکات راهنمای ست کردن لباس سفید با این قوانین آشنا شوید.

در مراسم عروسی لباس سفید نپوشید!

تنها زمانی که برای استفاده از رنگ سفید مناسب نیست، عروسی است. این روزِ عروس است و او نیاز دارد، لیاقتش را دارد و می‌خواهد برجسته باشد. این قانونی است که به نظر می‌رسد اکثر مدگراها با آن موافق هستند. تنها زنی که باید در عروسی لباس سفید بپوشد عروس است. سرتاپا سفید برای هر کسی به جز عروس مناسب نیست.

آب و هوای گرمتر معمولاً آزادی عمل بیشتری دارند

اگر در یک محیط گرمسیری زندگی می‌کنید، لباس سفید حتی در زمستان ضروری به نظر می‌رسد. اگر در جنوب کشور با آب و هوای شرجی زندگی می‌کنید؛ احتمالاً می‌توانید در تمام طول سال لباس‌های تابستانی زیبا با رنگ‌های روشن بپوشید. در آب و هوای خنک لباس سفید بپوشید اگر عاشق رنگ سفید و یا تکمیل‌کننده پوستتان هستید، اما همچنان از پوشیدن آن در زمستان می‌ترسید، به جای سفید، می‌توانید رنگ‌های کرم و بژ را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: ست کردن لباس رنگ خنثی

پوشیدن لباس سفید

ست لباس سفید در شهر شلوغ دردسرساز است

اگر در یک شهر شلوغ زندگی می‌کنید که به وسایل حمل و نقل عمومی متکی است، بهتر است از رنگ سفید استفاده نکنید. بین مترو، تاکسی، صندلی‌های کثیف و گودال‌های آب، برای یک لباس سفید یا شلوار یک معجزه است که روز را سالم بگذراند. اگر وسواسی هستید، پوشیدن لباس‌های سفید برای شما بیشتر شبیه به شکنجه است. این یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که بسیاری از زنان کلان‌شهرها لباس‌های رنگ تیره به ویژه مشکی می‌پوشند.

کفش مناسب بپوشید

وقتی صحبت از کفش به میان می‌آید، گزینه‌های متعددی وجود دارد که با یک لباس پیراهن سفید شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. ست کردن رنگ سفید آسان است؛ اما کفش و یا بوت مشکی همراه با لباس‌های سفید می‌تواند ترکیب عجیبی در استایل شما ایجاد کند. ترکیب لباس سفید و اسنیکر سفید همیشه برنده است. اگر در بهار یا تابستان لباس سفید می‌پوشید، گزینه‌های بهتر شامل صندل‌های رنگ خنثی و یا سفید می‌شوند. اگر در پاییز و زمستان سفید بپوشید، بوت و یا نیم بوت قهوه‌ای همچنان بهتر از مشکی به نظر می‌رسند. همچنین اگر به‌دنبال تیپ دهه 70 هستید، کفش‌های پاشنه بلند در حال حاضر بسیار شیک و عالی هستند.

اصول اولیه در راهنمای ست کردن لباس سفید

برای شروع، هیچ رنگی برای تابستان بهتر از سفید نیست. اگرچه، سفید از نظر فنی رنگ نیست. وقتی درجه حرارت هوا بالا می‌رود، یک پیراهن سفید به کمک شما می‌آید و شما را خنک نگه می‌دارد. نکته جالب در مورد رنگ سفید این است که برخلاف سیاه، در پایه اکثر رنگ‌ها، نوعی رنگ سفید وجود دارد. در واقع، طبق گفته شرکت پنتون، سایه‌های سفید بیشتری نسبت به رنگ‌های دیگر به صورت تجاری موجود است. یکی از نکاتی که در ست کردن لباس سفید باید در نظر بگیرید ایجاد تضاد در استایل است. برای این کار می‌توانید از کمربند استفاده کنید تا ظاهری بدون دردسر داشته باشید. پیراهن سفید یک لباس کلاسیک و ضروری در کمد تابستانی هر خانمی است و جای تعجب نیست که سال به سال در فشن شوها جزو بخش های اصلی طراحی محسوب می‌شود. بنابراین، اگر به دنبال ایده در مورد نحوه ست کردن لباس سفید هستید، به خواندن ادامه دهید!

  • اضافه کردن یک لایه

این روش برای کسانی که به دنبال اضافه کردن جذابیت و تنوع در استایل سفید خود هستند، مناسب است. کافی است یک کت چرم،پالتو، کت بلیزر را برای ظاهری مد روز اضافه کنند.

راهنمای ست کردن لباس سفید کت چزم

کت چرم تیره باعث ایجاد تضاد شیک و کت و یا پالتو رنگی ظاهری حرفه‌ای را به لباس سفید شما می‌بخشد.

راهنمای ست کردن لباس سفید با پالتو

  • بخشی از ظاهرتان را رنگی بپوشید

زیبایی  ست رنگ سفید در این است که در ترکیب آن با رنگ های دیگر مخصوصا رنگ روشن آزاد هستید. می توانید با اضافه کردن اجزای رنگی مانند کیف و کفش، شال، ژاکت کش باف پشمی استایل خود را از یک نواختی خارج کنید. پیشنهاد می کنم از رژ لب آبی روشن، صورتی، بنفش یا قرمز استفاده کنید؛ تا ظاهری جذاب داشته باشید.

بخشی از ظاهرتان را رنگی بپوشید

  • ست لباس سفید با کمربند

برای ایجاد هارمونی در ظاهر و همچنین ایجاد خطای دید برای بهتر دیده شدن لباس شما بر اساس فرم بدنتان، از کمربند غافل نشوید. به عنوان مثال می توانید یک کمربند و یا حتی یک نوار رنگی به صورت پاپیون کوچک به دور کمر خود ببندید.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع انتخاب لباس بر اساس فرم بدن به همراه معرفی انواع آن

برای یک ظاهر غیررسمی، یک کمربند رنگ قهوه ای خنثی انتخاب کنید. می توان گفت که قهوه ای جزو بهترین رنگ ها برای کمربند است.

ست لباس سفید با کمربند

  • راهنمای ست کردن لباس سفید با اکسسوری

استایل سفید یک بوم عالی برای لوازم جانبی شیک از جمله کلاه، هدبند، جواهرات، کمربند یا روسری است. با افزودن لوازم جانبی مد روز، به راحتی ظاهر سفید خود را از روز به عصر، از غیررمی به رسمی تبدیل کنید. شال گردنی که بدون دردسر دور گردن شما پیچیده می شود باعث می‌شود که ظاهر معمولی شما، شیک به نظر برسند.  

در حالی که کلاه فدورا بسته به اینکه چگونه کلاه و لباستان را با دیگر لوازم مد لباس ست کنید، ظاهر متفاوتی به شما می‌دهد.

راهنمای ست کردن لباس سفید با اکسسوری

  • پر زرق و برق مانند طلا

هنگامی که به دنبال کمی زرق و برق و درخشش برای لباس پوشیدن هستید، پوشیدن جواهرات درخشان یا پمپ های پر زرق و برق مطمئناً می تواند کمی زرق و برق به لباس سفید شما اضافه کند. کافی است لباس های سفید خود را با اکسسوری های طلایی رنگی ست کنید تا ظاهری مدرن تر داشته باشید.

راهنمای ست لباس سفید

  • ست لباس سفید با لباس های طرح دار

ست طرح ها یا چاپ های لباستان با استایل سفید خود نیز یک راه عالی برای تیپ به روز است.  ظاهر سفید شما یک بوم خالی عالی برای چاپ و الگوهای رنگارنگ شما خواهد بود. می‌توانید با یک روسری طرح‌دار، ژاکت کش باف پشمی، یا کت ست کنید.  طرح های چهارخونه یکی از طرح های پرطرفدار این روزهای دنیای مد هستند. توجه کنید فقط یک بخش از لباس سفید خود را به طرح دار اختصاص دهید.

ست لباس سفید با لباس های طرح دار

  • سیاه سفید

اگر به ظاهر کلاسیک علاقه دارید، ست رنگ سفید با مشکی جزو یکی از بهترین ترکیب های استایل به خصوص در بهار و تابستان است. لباس خود را با یک کمربند، کفش و یا پوتین، ژاکت مشکی ست کنید. این روش می تواند شما را با دیگران به خوبی متمایز کند.

ست رنگ سفید با مشکی

  • راهنمای ست کردن لباس سفید با پیراهن

پیراهن‌ها انواع مختلفی دارند. این روزها نیز به‌عنوان مانتو شومیزی بسیار محبوب و ترند هستند. پیراهن‌های پشت بلند، دو جیب، یقه انگلیسی و ماکسی همگی، سبک و استایل شما را در تابستان گرم جذاب نگه می‌دارند. با اکسسوری های مناسب مانند چوکر، ساعت مناسب استایل شما تکمیل می‌شود.  

راهنمای ست کردن لباس سفید با پیراهن

  • سرتا پا سفید

بیایید با یک لباس تمام سفید بسیار ساده و کلاسیک شروع کنیم. این استایل مینیمال زنانه یکی از جذاب‌ترین استایل‌های مونوکرومی است که می‌توانید داشته باشید. یک پیراهن دکمه‌دار سفید با شلوار جین سفید بپوشید. کفش و یا صندل‌های پاشنه‌دار با این لباس به راحتی ست می‌شوند. با اضافه‌کردن یک کمربند به این ترکیب، باهوش و زیبا به نظر برسید.

استایل سرتاپا سفید

  • ست لباس سفید در فصل سرما

این استایل شبیه استایل قبلی است اما با این تفاوت که این یک لباس پاییز و زمستان عالی است. این یک استایل هوشمندانه است که می‌توانید در محل کار یا بیرون رفتن دوستانه داشته باشید. اگر می‌خواهید در پاییز سفید بپوشید، می‌توانید یک ژاکت روی استایل قبلی بپوشید.

ست لباس سفید در فصل سرما

و یا اگر در زمستان می‌خواهید مانند برف بدرخشید؛ یک لباس بافت سفید با نیم‌بوت استایل شما را جذاب می‌کند.

ست لباس سفید در فصل سرما 

  • راهنمای ست کردن رنگ سفید با شلوار گشاد

وقتی صحبت از ست رنگ سفید به میان می‌آید، مرز بسیار مبهمی بین استایل نامناسب و شیک به نظر رسیدن وجود دارد. انتخاب درست قطعات لباس سفید با توجه به فرم بدنی شما در استایل شما بسیار اهمیت دارد. به‌عنوان مثال انتخاب لباس سفید و یا لباس زمستانه با شلوار گشاد سفید یک نمونه‌ی عالی است که باعث می‌شود قدبلندتر به نظر برسید.

راهنمای ست کردن لباس سفید با شلوار گشاد

  • راهنمای ست کردن لباس سفید با پالتو

مسلما رنگ سفید با تمامی رنگ‌ها هماهنگ است و برای ست لباس سفیدتان می‌توانید از همه‌ی پالت رنگی استفاده کنید. اما رنگ‌های نود و خنثی بهترین گزینه هستند و به رنگ سفید نیز نزدیک‌ترند.

راهنمای ست کردن لباس سفید با پالتو

برای این استایل می‌توانید همچنان سفید بپوشید. با پیراهن سفید و شلوار جین سفید شروع کنید. روی پیراهن می‌توانید پالتو خاکستری بپوشید. در آخر استایل خودتان را با یک کلاه مشکی و نیم‌بوت به‌پایان برسانید.

راهنمای ست کردن لباس سفید با پالتو

ست کردن لباس سفید با مانتو نیز آسان است. اگر در فصل گرما می‌خواهید سفید بپوشید؛ به‌جای پالتو از مانتو رنگی برای ایجاد تضاد رنگی استفاده کنید. استفاده از این ترکیب زمستانه، می‌تواند یک ظاهر قابل توجه و منحصر به فرد برای شما باشد.

  • راهنمای ست کردن سفید با شلوار جین

این احتمالاً یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای ست کردن رنگ سفید در این لیست است. به‌سادگی یک کت بلیزر سفید و یا مانتو کتی را روی یک تی شرت بپوشید. آن را با شلوار جین شلوار جین زنانه مدل زاپدار و کفش پاشنه‌بلند و یا اسپرت به راحتی ست کنید. این یک استایل غیررسمی هوشمند است که با همه‌ی فرم‌های بدن سازگاری دارد.

راهنمای ست کردن سفید با شلوار جین

استایل سفید یکی از ساده‌ترین استایل‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. اگر وقت و یا علاقه‌ایی به ست کردن رنگ‌های مختلف ندارید؛ حتما این استایل را انتخاب کنید. فراموش نکنید با دنبال کردن مجله اینترنتی ژومنت در اینستاگرام می‌توانید از آخرین اخبار دنیای مد با خبر شوید.