ست‌کردن کیف با استایل

7 دقیقه مطالعه
ست‌کردن کیف با انواع استایل

در این مقاله قصد داریم شما بانوان عزیز را راهنمایی کرده تا انتخاب درستی در انتخاب کیف خود با انواع استایل‌های مدنظر خود داشته باشید. در اینجا شما عزیزان هیچ نگرانی از استایل خود ندارید و با رعایت نکات ریز می‌توانید به سبک و استایل خود نقش دهید و همیشه و هرجا بدرخشید و نظر بقیه را به خود جلب  کنید. پس حتماً حتماً تا آخر این مقاله ما را دنبال کنید تا اصول ست کردن کیف با استایل را بیاموزید!



چگونگی ست کردن کیف با استایل

در انتخاب کیف خیلی دقت کنید شاید در نگاه اول به نظر نیاید؛ ولی در استایل شما نقش مهمی را ایفا می‌کند. زمانی که شما انتخاب هوشمندانه داشته باشید استایل جذابی را به خودتان هدیه دادید. در ادامه اصول ست کردن کیف با استایل را مرور می کنیم.

نگاه کلی به انواع کیف‌ها:

1- کیف‌دستی (Hand Bag):

کیف‌های دستی در مدل‌های مختلف در بازار وجود دارند و به طور عمده به 2 دسته کلی تقسیم می‌شوند. کیف‌های مخصوص میهمانی که بیشتر در مجالس خاص از آن استفاده می‌کنند و برخی از این مدل کیف‌ها در روزمرگی قابل‌استفاده هستند و کاملاً ساده و کوچک هستند و می‌تواند انتخاب مناسب برای رفت آمد روزانه شما باشند.

کیف دستی

2- کیف دوشی (Shoulder Bag):

این نوع مدل کیف‌ها جز پرطرف‌دارترین و کاربردی‌ترین کیف‌ها برای خانم‌ها و دخترخانم‌ها هستند و می‌توان با هر نوع استایلی آن را ست کرد و قابل‌استفاده برای میهمانی، رفت آمدهای روزمره و ... و با انواع تیپ‌های مینیمال، عروسکی و رسمی آن را ست کرد. بااین‌حال نکته‌ای که باید در انتخاب این مدل رعایت شود سایز آن است که باتوجه‌به نوع استایل خود باید انتخاب شود. در تیپ رسمی کیف بزرگ باشد و در تیپ‌های عروسکی و میهمانی کیف را کوچک‌تر انتخاب کنید.

· مطلب پیشنهادی: بهترین پلیورهای بافتنی زنانه شیک در مدل‌های مختلف

کیف دوشی

3- کیف کمری (Waist Bag):

کیف‌های کمری یکی از مدل‌های همیشگی است و اکثر افراد طرف‌دار پروپاقرص آن هستند. کیف کمری با تیپ‌های به‌اصطلاح لش و یا انواع کت‌های اسپرت به‌راحتی ست می‌شوند. امروزه این نوع مدل‌ها جور دیگری درخشیدند و ترند روز هستند اگر نگاهی به صنعت مد انداخته باشید در انواع کشورها استفاده می‌شود.

کیف کمری

4- کیف کوله‌پشتی (BackPack):

کوله‌پشتی‌ها معمولاً  توسط دانش‌آموزان برای مدارس، دانشگاه و کوهنوردی مورداستفاده قرار می‌گیرد و در طرح‌ها و مدل‌های مختلف در بازار عرضه شده و با توجه با کارکرد روزمره خود می‌توانید از مدل‌های مختلف استفاده کنید. این نوع کوله‌پشتی‌ها از حجم 10 کیلوگرم گرفته همچنین کوله کوچک‌تر که برای کارهای روزمره قابل‌استفاده هست.

· بیشتر بخوانید: یک کیف مناسب مدرسه چه ویژگی‌هایی دارد؟

کوله پشتی

5- کیف ساحلی (Beach Bag):

این نوع کیف‌ها اغلب از حصیر بسیار ظریف درست شده است و بیشتر برای مسافرت، کناردریا که دارای فضای کافی برای ملزومات ساحلی شما عزیزان دارد و دارای عایق مناسب برای نفوذنکردن آب است و یا حتی می‌توانید برای خرید از این مدل استفاده کنید و بسیار بانمک و جذاب است.

کیف ساحلی

6- کیف ورزشی (Sport Bag):

کیف‌های ورزشی در مدل‌ها و طرح‌های زیبا و جذاب وجود دارد از کوله‌پشتی گرفته تا انواع ساک‌ها که بیشتر از جنس چرم و از برندهای مختلف در بازار عرضه شده است و می‌توانید در باشگاه‌های ورزشی و حتی استخر استفاده کنید.

کیف ورزشی

نکات مهم در انتخاب کیف مناسب:

· فرم تناسب‌اندام: 

فرم بدن شما خیلی نقش مهمی در انتخاب نوع کیف دارد. نکته مهم این است اگر شما  اندام درشتی دارید بهتر است کیف با سایز متوسط انتخاب کنید به دلیل اینکه کیف بزرگ شما را درشت‌تر نشان می‌دهد. کیف کوچک استایل شما را کلاً به هم می‌ریزد پس در انتخاب آن کاملاً آگاهانه برخورد کنید. برعکس آن افراد لاغر کیف بزرگ گزینه مناسبی نیست؛ چون تمام‌هیکل خود را پشت کیف پنهان می‌کند. اگر دارای قدکوتاه هستید پیشنهاد می‌شود از کیف کوچک با بند بلند استفاده کنید. افرادی با قدبلند هر نوع کیفی را می‌تواند با استایل خود هماهنگ کنند. این ها از جمله نکات مهم در ست کردن کیف با استایل است.

· نوع سبک و استایل:

استایل شما در مکان‌های مختلف کاملاً فرق دارد و کیف آخرین گزینه در تیپ است که نقش خود را به‌خوبی ایفا می‌کند. زمانی که شما انتخاب درست نداشته باشید کل استایل شما تغییر می‌کند و از جذابیت شما کاسته می‌شود. هم‌خوانی کیف با استایل شما در مکان مختلف است که به شما جذابیت خاص هدیه می‌دهد.

· مطلب پیشنهادی: همه چیز در مورد استایل هنری

· توجه به رنگ استایل:

توجه به رنگ در همخوانی ترکیب لباس شما و انتخاب کیف خیلی مهم است سعی کنید رنگ لباس و کیف خود را هم رنگ انتخاب نکنید؛ چون چیز جذابی نخواهد شد. رنگ‌های تضاد می‌تواند گزینه مناسبی باشد به شرطی که خنثی بودن رنگ‌ها نقش اول را در استایل شما داشته باشد.

بررسی کوتاه طیف رنگ‌ کیف:


· رنگ‌های گرم:

در استایل خود اگر از رنگ‌های گرم استفاده شده است سعی کنید حداقل رنگ کیف خود را گرم انتخاب نکنید به دلیل اینکه اصلاً استایل شما جذاب نخواهد شد و در نگاه اول ممکن است جلوه زیبایی نداشته باشد. مثلاً رنگ نارنجی با رنگ سبز بسیار جذاب می‌شود تضاد این دو تا خیلی جور درمی‌آید و می‌تواند استایل شما را چندین برابر زیبا و شیک نشان دهد. در علم روان‌شناسی رنگ‌های گرم در کنار رنگ سر می‌آید پس پیشنهاد می‌شود این تضاد رنگ را رعایت کنید.

· مطلب پیشنهادی: همه چیز درباره نحوه ست‌کردن رنگ زرد

· رنگ‌های سرد:

در فصل تابستان رنگ‌های سرد قابل‌استفاده هستند و به شما پیشنهاد می‌شود در این فصل خیلی از رنگ گرم استفاده نکنید رنگ‌های سرد مانند آبی، بنفش، سبز ممکن است به‌تنهایی جلوه خاصی را نشان ندهد؛ پس حتماً سعی کنید رنگ‌های متمایل را در دسته انتخاب خود جای‌گذاری کنید.  

· رنگ‌های خنثی:

رنگ‌هایی نظیر مشکی، خاکستری و سفید جز رنگ‌های خنثی بشمار می‌آید و می‌توانید با بیشتر استایل خود نظیر تیپ‌های رسمی و کلاسیک آن را ست کنید و رنگ سفید را سعی کنید با رنگ‌های پاستیلی و بژ کامل کنید و استایل خود را جذاب کنید. در آخر باید اضافه کرد رنگ‌های خنثی انتخاب همه‌جوره مناسبی برای تمام سلیقه‌ها است و اکثر افراد از این نوع رنگ در استایل خود استفاده می‌کنند.


چگونه کیف و کفش خود را باهم ست کنیم...

بر اساس صنعت مد نکته حائز اهمیت در ست‌کردن کیف و کفش که باید در استایل خود به آن توجه کنید این است کیف و کفش خود را تضاد هم انتخاب کنید؛ یعنی اگر از کیف مشکی استفاده می‌کنید بهتر است از مدل کفش رنگ روشن مانند سفید انتخاب کنید به این دلیل زمانی که شما از یک‌رنگ در استایل خود استفاده می‌کنید قد شما کوتاه‌تر نمایش داده می‌شود. در ادامه به برخی از این نوع ست‌ها را بررسی می‌کنیم.

انواع ست کیف و کفش:

1- ست کیف و کفش اسپرت:

این نوع مدل ست‌ها در طرح‌های بسیار شیک و جذاب وجود دارد. اغلب این مدل‌ها کفش‌های اسپرت بنددار هستند. در استایل‌های اسپرت می‌توان یک تیپ جذاب را خلق کنید و در روزمره  حتی میهمانی‌های دوستانه استفاده کنید.

ست کیف و کفش اسپرت

2- ست کیف و کفش رسمی:

این نوع ست‌ها بیشتر کارمندان رسمی اداری برای قرارهای کاری و انواع میهمانی رسمی استفاده می‌شود و اغلب این مدل‌ها کفش‌ها پاشنه‌بلند حدود 5 سانت و کیف‌های دستی نسبتاً بزرگ استفاده می‌شود. ناگفته نماند بهتر است چرم را برای این مدل انتخاب کنید به دلیل اینکه تیپ شما رسمی‌تر نمایش داده می‌شود.

ست کیف و کفش رسمی

3- ست کیف و کفش مینیمال:

ست کیف و کفش مینیمال اکثر تینیجرها در استایل خود استفاده می‌کنند و مدل کفش به‌صورت عروسکی و یا کالج هست و نوع کیف آن به‌صورت کج کوچک هستند و در میهمانی دوستانه و روزمره می‌توانید استفاده کنید و یک تیپ جذاب و خاص را خلق کنید.

ست کیف و کفش مینیمال

4- ست کیف و کفش مجلسی:

بانوان و دخترخانم‌های شیک‌پوش در مجالس و میهمانی‌های خاص ترجیح می‌دهند کیف و کفش خود را به‌صورت ست انتخاب کنند و به‌جرئت می‌توان گفت لباس مجلسی با این نوع ست خیلی بیشتر شما را زیبا و جذاب نشان می‌دهد و اکثر این نوع مدل‌ها به‌صورت ساده ولی با زرق‌وبرق بیشتری هستند.

ست کیف و کفش مجلسی

سخن پایانی:

انتخاب درست همیشه و هر جا می‌تواند در استایل شما نقش بسیار مهمی داشته باشد و بانوان عزیز زیبایی و جذابیت خود را بسیار مهم می‌دانند و تلاش خود را می‌کنند همه‌جا بدرخشند. اگر به دنبال مطالب بیشتری در زمینۀ اکسسوری هستید ثبت‌نام و عضویت در سایت ما را فراموش نکنید تا به‌محض انتشار مطالب جدید از آنها مطلع شوید. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید!