ترفندهایی برای ست کردن رنگ خردلی در استایل

شیدا رضایی 1 سال پیش
7 دقیقه مطالعه
ست کردن رنگ خردلی

از ویژگی‌های مثبت رنگ خردلی به قابل استفاده بودن آن در تمام فصل‌های سال اشاره می‌شود. این رنگ در میان دخترهای جوان و خانم‌ها یکی از آیتم‌های محبوب و پرمصرف است. شما می‌توانید به کمک چند رنگ دیگر که از تناژ رنگی یکسان با خردلی برخوردارند کمک بگیرید و استایل خود را کامل کنید. به همین منظور، ما مطلبی را با هدف آموزش ست کردن رنگ خردلی در استایل ارائه دادیم. برای آشنایی با کاربرد درخشان این رنگ در استایل، با ما در مجله ژومنت همراه باشید.


خوشبختانه این رنگ در تمام گروه سنی و شخصیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و وابسته به محدودیت‌ها نیست. فرقی ندارد شما خانم باشید یا آقا! برای داشتن استایلی جذاب می‌توانید از رنگ خردلی کمک بگیرید. اگر می‌خواهید استایلی جذاب و متنوع با رنگ خردلی داشته باشید، باید چند نکته را در تمام مراحل در نظر بگیرید!

ست کردن رنگ خردلی

نکات قابل توجه هنگام ست کردن رنگ خردلی در استایل

عدم داشتن استایل مونوکروم با رنگ خردلی!

خردلی از آن دسته رنگ‌های گرم خنثی است که یک ترکیب میانه بین زرد روشن و قهوه‌ای روشن دارد. پیشنهاد می‌کنیم از داشتن استایل مونوکروم با این رنگ خودداری کنید! زیرا داشتن استایل سرتاپا یکنواخت آن هم با رنگ خردلی انتخاب جالبی نیست. پس به سراغ رنگ‌های دیگر در کنار آن بروید.

انتخاب آیتم‌های متنوع با رنگ خردلی

ست کردن رنگ خردلی

برای انتخاب آیتم‌های خردلی به فصلی که به آن نزدیک هستید توجه کنید. برای مثال در فصول گرم از پیراهن‌ و شلوارهای خنک با جنس ابریشم یا ساتن در طیف رنگی خردلی استفاده کنید. اما استفاده از این رنگ می‌تواند در روزهای سرد پاییز و زمستان، یکی از دیگر از انتخاب‌های ایده‌آل شما باشد. پوشیدن پالتو و پلیور و بارانی‌های رنگ خردلی استایلی متنوع به شما هدیه می‌دهد.

چه رنگی را با خردلی ترکیب کنیم؟

ست کردن رنگ خردلی

پالتو، ژاکت و بارانی‌های خردلی رنگ یکی از بهترین آیتم‌های انتخابی شما برای فصول سرد سال است. می‌توانید در کنار آن‌ها، دیگر موارد را در رنگ بندی‌های سبز، مشکی، سفید، قهوه‌ای و جین برگزینید.

ست کردن رنگ خردلی

آقایانی که به دنبال یک تیپ شیک اسپرت با رنگ خردلی هستند، توجه کنند که یک پیراهن یا تیشرت مردانه به رنگ خردلی را با انواع شلوارهای جین سنگ‌شور زاپ‌دار، جین دودی و آبی پررنگ بپوشند و استایلی متنوع را داشته باشند.

استایل رسمی و مجلسی با رنگ خردلی

ست کردن رنگ خردلی

شما می‌توانید با پیراهن‌های بلند مجلسی طرح‌دار خردلی در مجالس مانند ستاره‌ای درخشان نگاه‌ها را به سمت خود بکشانید. اگر در کنار آن از اکسسوری‌های مختص مراسم مانند کیف و کفش استفاده کنید، استایلی جدی‌تر خواهید داشت.

با اکسسوری‌ های خردلی در استایل بدرخشید!

ست کردن رنگ خردلی

اکسسوری‌ها از جمله آیتم‌هایی هستند که به کامل شدن استایل کمک می‌کنند. آیتم‌هایی مانند شال و روسری‌های خردلی رنگ در فصول سرد سال، استایل شما را خاص‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

ست کردن رنگ خردلی

بوت و نیم‌بوت‌ها از جمله اکسسوری‌های پرطرفداری در صنعت مد هستند و تعداد بی‌شمار آن‌ها در رنگ بندی خردلی موجود است. میزان محبوبیت این بوت‌ها در بین خانم‌ها و آقایان رواج یافته است و ازاین‌رو شما می‌توانید آن را با شلوارهای جین سرمه‌ای و دودی به همراه یک پالتو یا سویشرت خردلی ترکیب کنید و استایل پاییزی و زمستانه خاص و شیکی را داشته باشید.

ست کردن رنگ خردلی

اگر هیچ کدام از آیتم‌های گفته شده به رنگ خردلی (لباس، کیف، کفش و...) را ندارید جای نگرانی نیست. خردلی رنگی بولد است و همین مورد باعث می‌شود که وجود ذره‌ای از آن نیز در استایل شما کافی باشد و خود را به‌راحتی به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید با تهیه اکسسوری‌هایی به رنگ خردلی مانند جواهرات زینتی، هدبندهای دخترانه، کلاه، کراوات و به کار بردن آن‌ها در استایلتان از این رنگ بهره ببرید. هم چنین رنگ لاک ناخن‌هایتان را نیز می‌توانید خردلی انتخاب کنید و استایلی شیک و جذاب را داشته باشید.

ایده‌هایی خلاقانه برای ترکیب رنگی جذاب با رنگ خردلی

چه رنگ‌هایی را با خردلی ترکیب کنیم تا استایلی جذاب‌تر داشته باشیم؟ ترکیب رنگ وابسته به روحیات افراد است. اگر شما در انجام کارهایتان مخصوصاً در رابطه با استایل شخصی خود محتاطانه عمل می‌کنید بهتر است به سراغ رنگ‌های خنثی مانند سرمه‌ای، مشکی و طوسی بروید. اما اگر در انتخاب‌هایتان شجاعانه رفتار می‌کنید پیشنهاد ما به شما، ترکیب رنگ خردلی با بنفش، صورتی و عنابی است. این قسمت را به ترکیب رنگی جذاب و خلاقانه اختصاص داده‌ایم.

ست زیبای رنگ خردلی و سرمه‌ای

ست کردن رنگ خردلی

رنگ‌های زرد و آبی در چرخه رنگ مکمل یکدیگر هستند. ازاین‌رو خردلی نیز در تناژ رنگی زرد قرار دارد و می‌تواند ترکیب جالبی با رنگ‌های آبی کم‌رنگ و آبی پر رنگ متمایل به سرمه‌ای ایجاد کند. ترکیب انواع جین‌ها نیز با خردلی استایل شما را بسیار چشم‌نواز می‌کند. بیایید آیتم‌هایی مانند پالتو، کت و ژاکت خردلی رنگتان را با یک شلوار جین ساده بپوشید.

ست جذاب رنگ خردلی و طوسی

ست کردن رنگ خردلی

طوسی یکی از رنگ‌های خنثی است که هنگام ترکیب با رنگ خردلی، جلوه بیشتری به آن می‌بخشد. اگر می‌خواهید جسورانه عمل کنید به سمت تناژهای سردتر این رنگ بروید! هر چه رنگی که با خردلی ترکیب می‌کنید از درجه کمتری برخوردار باشد، باعث درخشش بیشتر خردلی در استایلتان می‌شود.

آیتم‌های شما می‌تواند ترکیب یک شلوار طوسی رنگ با پلیور خردلی یا کت و پالتو به رنگ خردلی با یک بلوز طوسی باشد. خانم‌ها بدانند که استفاده از طرح‌های پلنگی با این رنگ، یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌های آن‌ها است.

ست چشم نواز رنگ خردلی و مشکی

ست کردن رنگ خردلی

به‌جرئت می‌توان گفت که رنگ مشکی به‌تنهایی جلوه بیشتری به خردلی می‌دهد و باعث درخشندگی آن در استایل‌های زنانه و مردانه می‌شود. پیشنهاد ما به آقایان این است که شجاعانه دست به انتخاب بزنید و یک شلوار خردلی رنگ را همراه با تیشرت با بلوز مشکی تن کنید. دومین انتخاب شما می‌تواند ترکیب یک پلیور خردلی زیر اورکت مشکی باشد.

ست کردن رنگ خردلی

خانم‌ها نیز به فکر یک استایل کلاسیک با ترکیب بلوز مشکی و پالتوی خردلی همراه با یک شلوار مشکی و بوت یا کفش‌های پاشنه‌دار باشند.

ست کردن رنگ خردلی

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید رنگ خردلی با طرح‌های مشکی و سفید به سادگی یک ترکیب چشمگیر ایجاد می‌کند. در فصل‌های پاییز و زمستان یک بلوز راه‌راه سفید و مشکی را زیر کت یا پالتو خردلی رنگتان بپوشید و طعم داشتن استایلی شیک و چشم‌نواز دخترانه را تجربه کنید.

ست کردن رنگ خردلی و سبز

ست کردن رنگ خردلی

با ترکیب رنگ خردلی و سبز، یک ست زیبای دلنشین برای خود داشته باشید. فرقی نمی‌کند که از کدام سبز (زیتونی، پررنگ یا یشمی) استفاده کنید؛ خردلی در کنار هر سه رنگ سبز ترکیب چشم نوازی دارد. بهتر است در کنار این دو ترکیب، از رنگ های قهوه ای، نارنجی، بژ و کرم نیز بهره ببرید تا استایلتان کامل تر شود هم چنین ترکیب این رنگ‌ها در کنار هم جلوه بیشتری به استایل شما می‌بخشد.

ست کردن رنگ خردلی و قرمز

ست کردن رنگ خردلی

رنگ‌های خردلی و قرمز نمونه‌ای از رنگ‌ها با تناژ گرم هستند و ست زیبایی را برای فصل تابستان تشکیل می‌دهند. در ترکیب این دو رنگ محتاطانه عمل کنید. اگر آیتم‌هایی مانند پلیور یا پیراهن قرمز را با شلوار خردلی می‌پوشید، در کنار آن از اکسسوری‌هایی مانند کیف و کفش‌های سفید یا کرمی استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم راهنمایی برای ترکیب دیگر رنگ‌ها با خردلی را برایتان ارائه دهیم. شما می‌توانید با آیتم‌های خردلی رنگی که در کمد لباس دارید، استایلی شیک و چشم‌نواز را برای خود رقم بزنید. اگر به مطالب بیشتری در زمینه مد و استایل نیاز دارید، مراحل عضویت در ژومنت را طی کنید و علاوه بر مطالعه مطالب قدیمی، مقالات به‌روز را به‌محض انتشار بخوانید و از آن‌ها کمک بگیرید.